• Maar wel met de kaarsjes aan. :Y)

    We hadden een stroomstoring in ons klein dorpje en blijkbaar een gedeelte van het nabij gelegen centrum. Zo van een uur of half acht tot kwart voor negen volgens mij.
    Het was echt super grappig en mind-fucking.
    -Mijn oom belde naar mijn moeders mobiel omdat mijn oma (woont bij ons in de straat) had gebeld dat het licht ineens uitviel. Dus toen is mijn moeder om moeten gaan om te zeggen dat het een stroomstoring was.
    -En ik ben slim bezig. "Oh, we moeten papa bellen dat de stroom het niet doet." > De telefoon doet het niet.
    "Huh, de klok doet het nog wel." > Loopt niet op stroom.
    Haha. Echt geniaal.

    Maar wie heeft dat nog mee gemaakt?
    -Is héél stiekem toch teleurgesteld dat het niet de hele nacht geduurd heeft..-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat hadden wij heel lang geleden met de familie. We zaten 2 dagen zonder stroom en iedereen gilde op het begin en riep naar mijn neef:'Doe het licht aan, je bent niet grappig hoor' En toen hadden we een hele kaarsjesvoorraad moeten kopen :Y)

    Als wij dat hebben is mijn reactie: Give me my bloody computer back.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh ja, al vaker omdat wij zo'n meter dinges hebben waar je steeds voor zo veel euro op moet zetten. En een paar keer is hij dan uitgevallen omdat mijn moeder het helemaal vergeten was.

    Ik had het deze zomer. Iedereen sliep al en ik was juist aan het typen, ging de pc ineens uit. Dat mijn licht uit was, had ik nog niet eens echt door. Ik dacht dat mijn pc gecrasht was, tot ik opeens besefte dat mijn licht uit was. Hha was wel grappig ineens was iedereen in de straat in paniek. Typisch voor hier.


    Tears are words the heart can't say.

    Haha, ja, inderdaad, bij ons stond ook de halve straat buiten. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet hoe je je voelt hier in de stad in Rotterdam zat dordrecht schiebroek en hillegersberg zonder stroom voor 4 uren pfff
    gelukkig dat we na een half uur al weggingen naar schiedam


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ja meermalen al. Een keer was er een helikopter in die stroomdraden blijven hangen, en zaten we 2,5 dag zonder stroom. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Escritura schreef:
    Als wij dat hebben is mijn reactie: Give me my bloody computer back.


    Deep inside, I've never felt alive

    Iemand kreeg z'n msn niet meer aan vandaag, dus praatte we op facebook verder. Toen zei ik dat 'ie z'n internetbakje maar eens moest nazien.

    I'm so stupid.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    MadameParis schreef:
    Ja meermalen al. Een keer was er een helikopter in die stroomdraden blijven hangen, en zaten we 2,5 dag zonder stroom. ^^


    Kom jij soms net als ik uit de Bommelerwaard? :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Escritura schreef:
    Als wij dat hebben is mijn reactie: Give me my bloody computer back.

    Een keer op oudejaarsavond ging mijn vader iets repareren en toen hadden we geen stroom en toen wou ik opstaan om even iets te pakken, loop ik langs mijn broer, steekt hij zijn arm uit, recht in mijn buik.
    Maar voor de rest heb ik er nog nooit last van gehad


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hebben wij redelijk vaak voor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury