• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    louize
    ik lag in mijn hut als een roofdier dat te wachten zat op zijn prooi. wtf?! wat is mis met me. okee, ik ben raar en dit zou mijn gewoone gedrag kunnen zijn... maar toch voeld iets niet goed. het lijkt wel of ik dat niet ben. alsof er iemand anders in mij zit... ik schudde met mijn hoofd. onzin, ik ben gewoon moe.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik ga zitten op een boomstronk aan het meer. Ik leun met mijn hoofd op mijn armen. Ik wil geen ruzie met Nadia. niet vanwege haar gave, ik ben niet bang voor haar, maar ik wil gewoon geen ruzie. Maar ik ga Louize ook niet achterlaten, i ken haar al, en die ken ik dan ook bijna helemaal. Ik pak een stok en begin achtjes te tekenen in het zand. En trouwens, Louize deed wel heer raar. Ik bedoel, ze heeft wel haar buien, maaar dit was echt raar, zelfs voor haar doen. Ik twijfel. Naar wie zal ik gaan? Met een zucht sta ik op; ik dacht nog wel dat ik hier vrij was. Ik klim de boom in, de boomhut van Louize in, en ik klim erin. Ik ga zitten op het hout, en blijf kijken tot ze iets zegt.


    Tijd voor koffie.

    louize
    iemand klimt mijn boomhut in. een gedaante verscheind in de opening. het is sarah, ze gaat zitten en wacht. ik staar weer voor mij uit. van de buitenkant ben ik verdoofd maar van de binnenkant is er oorlog. mijn geest vecht met een andere geest om mijn lichaam. mijn geest is sterk en getraind, maar die andere geest is kwaat, woedend. hij zit vol haat. we vechten, inplaats van stoten, schoppen en bijten, vuren we emoties op elkaar af. die emoties komen nog harder aan dan welk fiesiek gevecht dan ook. de geest geeft me een volle laag haat en ik word even uit mijn lichaam geduwt. als ik buiten ben, merk ik dat mijn lichaam aan het stuiptrekken is. sarah is geschokt. ik neem een aanloop en duw mezelf mijn lichaam weer in. het is onverwacht en de geest schrikt. nu ben ik boos en ik vuur mijn woede op de indringer af. even krijg ik de controle over mijn lichaam terug. ''sarah.. ben.. bezeten!'' ik probeer te zitten maar dan draaien mijn ogen naar boven en val ik weer stuiptrekkend terug. de geest zit weer in mijn lichaam en we vechten. uiteindelijk zijn we allebij emotioneel moe en staken we het gevecht. we zitten nu met zijn tweeen in mijn lichaam. al mijn zintuigen zijn verdoofd. ik denk dat ik in een soort van coma lig...


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik sta op als ze ineens begint te stuiptrekken. Geschokt kijk ik toe, hoe ze "Sarah... Ben... Bezeten!" mompelt. Ik kijk om me heen. Hoe kan ik haar helpen? Het gevecht zit duidelijk in haar, dus ik kan niks doen! Ik til haar stuiptrrekkende lichaam op, en til haar mee naar buiten. Daar leg ik haar onder een boom neer en blijf zitten. Als een waakhond blijf naar haar staren.


    Tijd voor koffie.

    [Zitten ze nu bij Nadia?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {ik denk het wel}


    welkome to my garden of fantasy

    {Okay,}


    Tijd voor koffie.

    {you guys take care. mijn poppetje licht in een soort comaXDXDXD}


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik kijk naar Nadia in lichte paniek. "Ze begon ineens te stuiptrekken," begin ik met moeite. "Ze zei dat ze bezeten was, ik weet niet waardoor, maar ze ging heel raar doen!" ik probeer kalm te blijven.


    Tijd voor koffie.

    [Ok, willen jullie de volgende keer mijn poppetje niet gelijk dingen laten doen? Begint beetje irritant te woorden :$ Zal zo stukje schrijven..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Huh? Alles wat hierboven gezegd is, zegt Sarah zelf ;P}


    Tijd voor koffie.

    {oooh, misverstand. sarah is in lichte paniek niet nadia XDXDXD}


    welkome to my garden of fantasy

    [Ow, ok ;d Sorry, ik dacht dat je bedoelde dat Nadia in lichte paniek was.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {XDXDXD}


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    Ik hoorde gestrompel en geschuif. Ik keek op en zag Sarah die in lichte paniek was. Ze had Louize mee. Ik keek haar vragend aan. 'Ze begon ineens te stuiptrekken,' begon ze met moeite. Ik ging rechtop zitten en keek haar weer aan. 'Ze zei dat ze bezeten was, ik weet niet waardoor, maar ze ging heel raar doen!' vertelde ze verder. Ik bleef haar nog even aankijken. Was ze altijd zo vlug in paniek? Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Word rustig,' zei ik kalm tegen haar. 'Anders kun je haar nooit helpen. Heeft ze dit vaker gehad?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you