• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik ook]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dracy schreef:
    [Moét je als je een tweede karakter aanmaakt een meisje? Ik kan me niet zo goed inleven op meisjes. :$]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill

    Ik zie dat ze haar hoofd wegdraait, ik zet een vinger onder haar kin en draai haar hoofd terug.
    'dat is niet waar' fluister ik.
    Ik schraap mijn keel, 'ok... ik geef je niet alles maar een kwart, ok? goed, hou je vast...' ik ga voorzichtig overeind zitten en leg mijn hand op haar voorhoofd.
    Ik doe mijn ogen dicht en concentreer me, ik wil het wel... maar kan het niet... Ik wil je geen pijn doen...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [nou kijk t was namelijk omdat er teveel jongens zijn, dus 2 mannen mag wel]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Dus ik mag nog een jongen!?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jupp]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Whaha.. Wat ga je met die jongen doen dan? Ook weer een dramatische liefde? XD

    Elizabeth

    ik zie hoe Darryl ook langzaam rood word en voel dat ik zelf ook nogsteeds roode wangen heb, 'O-Oke.' Hoor ik hem zachtjes zeggen, wat zou hem gewoon graag zoenen..

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    Ik keek weer naar beneden. En voel dat ik nog rood ben.
    Ze is echt super leuk, kijk dan ze bloost zelfs voor je.
    Ik glimlach eventjes en leg dan mijn hand tussen ons in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nein xD. Hij is flirterig Whuhuahaha.
    Maar ik ga nu naar huis lopen half uurtje ben ik er en dan maak ik een nieuw karaktertje aan en reageer ik weer. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    Ik zie hoe hij glimlacht, en hoe zijn hand langzaam tussen ons in zakt..'
    en krijg steeds meer de neiging om mijn lippen stevig op de zijne te drukken..


    Don't be like the rest of them, darling

    [O oke.. Komt mooi uit.. Hopelijk ben ik er dan ook weer ^_^]


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    'ik wil het wel... maar kan het niet... Ik wil je geen pijn doen...' hoorde ik hem denken, en ik schudde mijn hoofd. ''Bill, doe het'' beval ik hem. ''En ik kan wel meer aan dan een kwart'' mompelde ik.

    [Ik ga doucheeeen]

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [alle mensjes die ik wil spreken zijn off... wiehweeh]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alex

    Ik schudde mijn mijn oren, wacht wat? oja Billians kamer Billians bed...
    Ik bewoog met het puntje van mijn staart. Eigelijk zou ik weg moeten gaan maar ik bleef lekker liggen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 20:01 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill

    Ik schud vastbesloten mijn hoofd, ik ga wat rechter zitten en leg een hand op haar hoofd en de ander in haar nek.
    Ik concentreer me en zegt wat, ik voel pijn verlichten, maar het voeld niet goed om pijn haar doortegeven.
    Ik geef haar de helfd van de heuppijn, de helfd van haar hoofdwond, Een kwart van de hoofd pijn en perongeluk een kwart van de pijn in mijn hart.
    Ik stop het langzaam, maar mijn lichaam wil niet bewegen, ik zit nogsteeds zo het spijt me... moet ik het terugnemen...? ik wil niet dat je mijn pijn in m'n hart voelt... het is zo... krachtig


    « The "earth" without "art" is just "eh." »