• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Hmm.. Mooi en vreemd.. denk ik omdat ik niet weet wat ze van ons willen, en wat we hier moeten doen."
    Zegt Eliza terwijl ze in kleermakerszit gaat zitten.
    "Ja, dat is zo. Maar de omgeving is wel erg mooi." Zeg ik dan.
    "Net als meer dingen hierzo." Grinnik ik heel zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja Zelda TP Is ook vet verslavend. Ik kan lekker in Wolf veranderen wanneer ik wil, ha ha! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Ik verdien het wel!'' snikte ik. ''Geef het Bill, ik verdien het meer dan jij'' ging ik verder. ''Alsjeblieft..'' zei ik, voor de zoveelste keer vandaag.

    [ik ga even snel eten, in 15 minuutjes terug :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kom op Ar geef het gewoon. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabebeth

    'Net als meer dingen hierzo' Zecht darryl en ik voel mijn wangen rood worden en hoor hem grinniken, het enigste mooie hier was hij.. even ik voel de neiging een kussen naar zijn hooft te gooien, gewoon voor de lol en om te kijken hoe hij erop reageerd maar dat leek me in deze situatie niet zo gepast.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 17:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga eten. Laters.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lekker eten :)]


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor

    Ik teleporteer mezelf perongelijk naar de kamer waar daryl en eliza ziten

    "Sorry ik.... heb het niet zo onder controle" zeg ik en ik bloos


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bill (pfieuw wat kan zij doordrammenXD en kell wat bedoel je? ik zat te wachten op de vorige pagina XD had 16 niet gezien S:)

    Waarom zou je het verdienen...?
    het enige wat jij verdient is iemand die er voor je zal zijn en die van je houd
    wanneer ik dat zeg voel ik mijn hart nog meer branden.
    Ik kreun en grijp naar mijn borstbeen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (eetsmakelijk :))


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Annabeth

    Iemand vraagt hoe het gaat. Ik kijk op en zie Taylor. Dan laat ik mijn hoofd weer zakken. Zachtjes schud ik mijn hoofd. 'Laat dit ophouden...' fluister ik zachtjes. Verschrikkelijke beelden komen voor mijn ogen. Opeens is Taylor weg. 'Taylor?' vraag ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:03 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Moet ook eten.. Tot zo!]


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor

    ik loop weer naar Annabeth
    "Sorry ik heb het nog niet zo onder controle, maar wat zei je?"

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Felice

    'Waarom zou je het verdienen...?
    het enige wat jij verdient is iemand die er voor je zal zijn en die van je houd'
    klonk er, en ik sloeg even mijn ogen neer. ''Ik verdien het wel, ik..'' ik zuchtte even. ''Dat doet er nu even niet toe''
    ''Bill, alsjeblieft'' kreunde ik hopeloos, ik had die pijn nodig. Om alles even te vergeten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth
    Ik hoor vaag dat Taylor er weer is. 'Stop dit...' zeg ik zachtjes en zie wazig dat er druppels in het water vallen. Het begint te regen. In de verte hoor ik donder. Langzaam zet ik mijn handen op de grond. Ik haal hysterisch adem.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel