• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    ik sta ook op
    "maar wat zie je dan?" zeg ik
    en ik sla een arm om haar heen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (we gaan eten brb)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Annabeth

    'Maar wat zie je dan?' hoor ik en ik voel dat er een arm om me heen wordt geslagen.
    Langzaam begin ik te zeggen wat ik zie.
    'Mijn kat dood in de rivier, mijn moeder dood, mijn vader die haar in elkaar slaat, Fynn die mij niet aankijkt...' Had ik die laatste wel moeten zeggen? Maar het kan me niets schelen. 'en...' ik schreeuw hard, gil ook en val dan neer. Dat had ik niet moeten zien. Hoe mijn broertje werd neergeschoten door mijn vader, omdat hij de afwas niet goed had gedaan...
    'Laat me doodgaan...' fluister ik zachtjes.

    [Wat een rotvader heeft ze :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [bew]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [moet nu eten tot zo]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    Wat moet ik zeggen? wat moet ik zeggen eeeuuhh dan maar op een ander onderwerp brengen

    "hoezo kijkt fynn je niet meer aan dan?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (moet eten brb)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Bew :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik zie Eliza's wangen rood kleuren.
    Ik schuif ongemerkt iets dichter en krab even op mijn achterhoofd.
    "Heb jij ook hetzelfde gevoel?" Vraag ik zacht.

    [Okee het probleem met Darryl is, dat hij als karaktereigenschap twijfel en niet kan kiezen, heeft.]

    [En zomaar heeft /Eliza helen. :D Kan ik in real, alleen is het best lastig, :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [En nu maar wachten.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Moét je als je een tweede karakter aanmaakt een meisje? Ik kan me niet zo goed inleven op meisjes. :$]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hahaha ik heb dat juist met jongens :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Maar het is toch raar? ikzelf ben een mesije en ik kan me er niet op inleven? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha, da's knap :3, maar het kan ook wel handig zijn, haha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hoelang doen sommige om te eten? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.