• Ik weet niet of er al een topic over is, maar ik las net dit bericht.
    En ik vind het echt schokkend gewoon. Dat ze nog op haar benen staat zeg!
    Ik snap niet dat er nog niemand heeft ingegrepen bij haar.
    Wat vinden jullie hiervan?

[ topic verplaatst door een moderator ]

Tell me about it, stud.

Dit vind ik echt eng. En het ziet er (als ik heel eerlijk moet zijn) nogal vies uit.

Deep inside, I've never felt alive

Mercurial schreef:
    Ik weet dat het respectloos klinkt, maar als ik eerlijk moet zijn kan ik niets anders zeggen dan dat ik het eng vind om naar te kijken. Ook ben ik echt verbaasd wegens het feit dat ze nog leeft.

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Kvind mensen met anorexia zoo lelijk, sorry, maar dat is echt... Kben altijd bang om hen aan te raken, omdat ik denk dat ik hun botten ga breken:|
    Dan heb ik nog liever mensen die een kilootje te veel wegen!

Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

Wauw, dat is echt onmogelijk/vreselijk... *is in shock*

Bad decisions make good stories.

Wow. o.0

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Omg.. Hoe erg.. ook dat ze dat mooi vind.. Waarschijnlijk kun je alle botten op haar lijf zien..

Don't be like the rest of them, darling

Hier bij het begin gaat ook over haar.
    Haar moeder is helemaal aan het huilen en wanneer ze zich uitkleed, shocking.
    Het is wel Russisch, dus veel te verstaan is er niet.

Tell me about it, stud.

Rajah schreef:
    Dit is gewoon een wandelend skelet.

Inderdaad..

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Die kan volgens mij elk moment neer vallen,
    dunne mensen kunnen niks hebben..

“All those fairytales are full of shit.”

Ik vraag me af wat dat dieet dan inhoud. Met eten kan je nooit zo dun worden, denk ik.
    Pfft, maar wat een leugens, zelfs op Pro-ana sites verheerlijken ze dat niet. Het AD kraamt wel vaker veel onzin uit. -zie Bangalijst-

Your make-up is terrible

Mercurial schreef:
    Ik weet dat het respectloos klinkt, maar als ik eerlijk moet zijn kan ik niets anders zeggen dan dat ik het eng vind om naar te kijken. Ook ben ik echt verbaasd wegens het feit dat ze nog leeft.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Denk eens na over de gevolgen... als ze zo bijft leven zou ze nooit kinderen kunnen krijgen, waarschijnlijk is er geen man die haar echt mooi vind. En ze is de rest van haar leven zo obsessief bezig met eten en haar gewicht dat ze niet meer kan genieten van de andere dingen... Dat wil je toch niet? Ik denk dat ze zelf sowieso nog niet helemaal beseft dat haar toekomst zo'n beetje naar de klote is.

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

Bah, gewoon bah. Maar ik geloof niet dat op Pro-ano sites dit wordt verheerlijk. Ja ze willen afvallen, maar zo erg nou ook weer niet. Het is eerder een gemeenschap om elkaar te steunen in dat wat ze doen dan om elkaar zo ver te krijgen extreem af te vallen. Ze willen helemaal niet dat mensen zo erg doorslaan, daar gaan ze op tegen in.
    AD kraamt alweer onzin uit (-verwijst naar bangalijst-)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Wow, dat meisje zit er diep in. Ik hoop dat het goed gaat komen met haar.
    Mensen noemen mij al te dun met m'n 42 kilo ._.;;
    (Nee, ik vind mezelf niet dik; ik kom gewoon heel moeilijk aan.)

[ bericht aangepast op 2 april 2012 - 18:25 ]

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Gevangenen in concentratiekampen zagen er nog beter uit. Dit is fucking ziek, op meerdere fronten.

No growth of the heart is ever a waste