• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    Half 3, hmmm...Dat wordt echt veel koffie. 'Weet jij of hier in de buurt ergens een Starbucks is want als de koffie hier net zo smaakt als het eten dan ben ik morgen alsnog halfdood,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik begon te lachen. "Halfdood zijn is best cool hoor" zei ik lachend, "Maar goed, als je nog wat wilt slapen, dan zou ik nu vertrekken, dan kan je nog een uurtje slapen, want het is nu bijna half 2" zei ik onschuldig.

    [wil er iemand met Eliza of Jason praten?]


    Remember to be ridiculous.

    [Liam is straks wel vrij voor Jason, als Ash gaan slapen is voor een uurtje ;P]

    [ok]


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh
    Ik knik. 'Dat lijkt me wel handig,' lach ik waarna ik nog even naar Liam zwaai en daarna naar de meisjeszaal loop waar ik gelijk op mijn bed neerplof en in slaap val.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    'Op de versiertoer Liam?' Vraag ik. 'Dat was bijna een echte kus hoor jongen.'
    Ik lach. Die Ash lijkt me wel en tiepe voor hem, er waren vast wel meiden die hadden geweigerd hem dat kusje te geven.


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    "Wie weet" zei ik waarna ik mijn schouders ophaalde, "Het is al 2 jaar geleden dat ik het uit heb gemaakt," zei ik toen, "Maar het is pas sinds een jaar dat ze me stopt met stalken". Ik zuchtte zachtjes en nam nog een snoepje. Dit was het moment dat ik al wat rustiger was, maar straks, ooeh, de jongens zullen zich aan me irriteren.

    Jason
    'Ik hoop dat je snel iemand vindt jongen,' zeg ik. 'En dat stalken herinner ik me, ze probeerde me een keer over te halen om jou mee te nemen naar een plek waar zij dan ook zou zijn, lukte 'r nietmaar het war irritant.'
    Ikzelf was op dit moment twee weken verlost van Calice House. O wat was die meid kleverig en volgzaam, verschrikkelijk ws het geweest.


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    "Ik heb me een andere telefoon moeten kopen, 2 keer !" riep ik uit, "Serieus, de eerste was een gewone niets speciaals omdat ik wist dat iemand mijn nummer wel aan haar zou geven, de 2e keer heb ik mijn iPhone gekocht, toen heb ik alleen mijn nummer gegeven aan mensen die het ook echt wouden". Dat meisje was het irritantste, kleverigste meisje dat ik ooit heb ontmoet. Ik nam mijn iPhone uit mijn zak en keek hoelaat het was. "Binnen een halfuurtje ga ik een stukje lopen" zei ik even ter info. Ik nam een snoepje en mikte zodat ik tegen Jason hoofd zat. "HA RAAK !".

    Jason
    'Grappig en ik weet het, je hebt een DATE!!' Roep ik enthousiast en het verbaasd me dat niemand wakker wordt. James is intussen in slaap gevallen en ik kijk naar de tekst op zijn voorhoofd. 'Als jij en Ashleigh elkaar maar niet gaan onderschrijven met lipstick.'


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    Ik rolde met mijn ogen. Nouja, de buitenkant zag er rustig uit, maar de binnenkant was toch wel vrolijk. "Volgens mijn gebruikt Ash niet eens zoveel Make-Up," zei ik, "En trouwens, wat staat er op zijn voorhoofd ?".

    Jason
    'Eliza is ook niet echt volgeplamuurd hoor,' zeg ik. 'En er staat: "Eigendom van Eliza" en op haar hoofd staat: "Voor wie het nog niet duidelijk is: Eigendom van James". Die twee zijn zo ontzettend schattig samen maar ik begin nu echt als een meid te klinken en dat is niet goed.'
    Ik kijk Liam aan. 'Maar ik hoop echt dat je weer iemand vindt die je niet blijft stalken.'

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:54 ]


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    Ik lachte terwijl ik nog een snoepje opat. "Jason Jason Jason toch, eerst word je een koppelaar, nu klink je ook nog als een meisje, is er iets dat ik moet weten misschien ?" zei ik grinnikend. Die 2 waren echt schattig.

    Jason
    'Voor zover ik weet niet, is er iets dat ik moet weten?' Vraag ik. 'Maar geef nou zelf toe, ze zijn echt schattig. Bijna klef maar net niet, dat is zo lief.'
    Ik glimlach als ik aan de twee denk. 'Maar beloof me dat jij nooit zo wordt, die rode lipstick staat je volgens mij niet zo goed.'


    Remember to be ridiculous.