• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Volgens mij heb ik geen lippenstift op mijn gezicht of met een lippenstift op iemands gezicht geklad dus ik val in te delen in de categorie redelijk normaal en over welke dekmantel heb je het Summer?'

    Artemis Eliza
    Ik glimlach en stop de lippenstift weer in mijn tasje. 'Nou kan daar geen verwarring meer over ontstaan,' lach ik terwijl ik Jason aankijk. 'Voor zover ik me kan herinneren ben jij ook de gast die zich inbeeld dat hij cupido is dus dan is lippenstift op je gezicht niet vreemd.'

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh
    Ik heb voor mijn idee al ongeveer het hele gebouw doorgezocht naar iemand van mijn crew maar heb nog niemand gevonden dus besluit ik maar naar de jongenszaal te gaan. Ik loop richting de jongenszaal en doe de deur open. 'Sienna!' roep ik blij als Sienna zie waarna ik op haar afstorm en haar een knuffel geef. 'Jij bent ook altijd de laatste,' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Summer

    "Volgens mij was jij degene die ervoor zou zorgen dat ik binnen de crew geen ruzie krijgen omdat ik met de andere crews omga" zei ik en keek hem aan hopend dat die het gesprek van vanmiddag nog herinnerde.

    James

    "Jij normaal ik dacht het niet meneer Cupido is my middle name" zei ik lachend. "Wij vallen allemaal niet meer in de categorie normaal"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'O ja, maar als we allemaal met mensen uit andere crews omgaan kan hij er maar weinig bezwaar tegen hebben,' zeg ik. 'En anders is hij eenzaam en ik ben inderdaad niet de normaalste ter wereld.'


    Remember to be ridiculous.

    [Wait a sec, zijn Siënna en Ashleigh niet van een andere crew?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Nope, want ze komt er ja in voor Coast en haar poppetje zit bij dezelfde crew als Ashleigh a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maar Siënna is toch bij de Shakers en Ashleigh van de Shooters?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [de shakers zitten al vol, jij vervangt coast bij de shooters]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat is wel weer waar" zei ik terwijl ik weer op het bed ging liggen en de gitaar wegzette.
    "En daar ben ik het helemaal mee eens" zei ik erna lachend en terwijl ik zacht het liedje dat ik net speelde zong


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ahh, allright. Mijn fout.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jason
    'Ik heb altijd gelijk en alsof jij zo buitengewoon doorsnee en normaal bent,' zeg ik. 'Volgens mij werd er een bespreking georganiseerd dankzij jou en niet dankzij mij.'

    Artemis Eliza
    Ik staar naar de anderen. Mijn en James worden langzaam droog en ik heb mezelf tegen hem opgekruld. 'Ofwel we gaan allemaal met elkaar om en niemand is normaal,' zeg ik. 'Zo kan je het ook formuleren.'


    Remember to be ridiculous.

    Siënna

    'Ash!' Roep ik blij. Ik knuffel haar terug en haal met een doekje de lippenstift van mijn voorhoofd. 'Jep, ik miste de bus vanuit Rome en toen moest ik een stomme taxi nemen in een achterbuurt voor het volgende busstation. En je weet hoe die stomme taxi chauffeurs daar zijn... Bah, er zitten altijd wel gluurders bij.' Zeg ik vol walging. Ik stop maar met praten. 'Pfft, het is al 1:15. Ik denk dat ik maar ga slapen, ik ben op van het reizen.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam

    Ik was even buiten gaan uitwaaien. Oke busted, ik heb rondjes gelopen zodat ik minder hyper was, maar helaas, ik was nog steeds hyper. Ik liep de jongenszaal weer binnen. "Oh gezellig, waar zijn de koffie en koekjes ?" vroeg ik toen ik alle mensen zag.

    Summer

    "Bijna altijd zul je bedoelen en ik heb nooit gezegd dat ik buitengewoon doorsnee en normaal ben" zei ik. "Want dat ben ik niet en dat ben ik ook nooit geweest en zal ik nooit worden want dat is saai" zei ik erna. "En dat zouden jullie nu wel moeten weten en als je dat nog niet weet zul je het nooit leren" zei ik schouderophalend. Erna keek ik naar Liam "Die zijn ewr niet maar deze wel" zei ik en gooide eeen paar snoepjes naar hem

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 21:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Niet hier maar Ben heeft wel haribo snoepjes bij,' zeg ik. 'Was het buiten lekker? Want volgens mijn laatste informatie regende het.'


    Remember to be ridiculous.