• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Siënna

    'Jouw woorden, niet de mijne.' Grinnik ik. 'Sïenna.' Ik neem de jongen even in me op. 'Ehm, ben jij niet van HeartBeat?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Artemis Eliza
    'Inderdaad Bennie,' zeg ik plagerig. 'Ik ben Eliza, welkom in de jongensslaapzaal waar ik eigenlijk ook helemaal niet hoor. Hij hier heet James en als je gekoppeld wilt worden moet je naar die cupido genaamd Jason gaan.'

    Jason
    'Inderdaad,' zeg ik. 'Tenzij je buitengewoon graag aan mij gekoppelt wilt worden dan zal je toch iemand anders om hulp moeten vragen.'


    Remember to be ridiculous.

    Siënna

    Ik glimlach even. Wauw, ze zijn... zijn... prettig gestoord. Nouja, beter dan een stel chagrijnen. 'Hey, ik ben Siënna. En dankje, maar op dit moment heb ik niet echt iemand op het oog. Hoe dan ook, ik weet je te vinden.' Grijns ik. 'Geldt dat aanbod eigenlijk ook voor beroemdheden? Want dan kan ik je nu aardig gebruiken.'

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:13 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    James

    Ik keek om toen Benjamin ineens welkom riep.
    ""Oh heey" riep ik en net na mij riep Summer ook "Hé"
    "Ik ben James" zei ik snel erachter aan.


    Summer

    Net na James riep ik ook het en zei ""Summer is de naam"
    Opeens zag ik een gitaar liggen en pakte hem.
    "James was je deze soms kwijt" vroeg ik terwijl ik de eerste tonen van een liedje speelde. En zag James verbaasd kijken en ik lachte even.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik denk even na. 'Ik weet niet,' zeg ik. 'Misschien is het een leuk experiment, wie is je celeberty crush?'

    Artemis Eliza
    Ik lach wanneer Summer de gitaar tevoorschijn haalt. 'Niet zo handig van ons Jamie,' zeg ik. 'We zullen voortaan beter moeten opletten of we raken elkaar nog kwijt.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Raar want daar lag die net niet" zei ik half verbaasd en
    richte me toen weer op Eliza "Jou kwijt raken" vroeg ik verbaasd "Nooit".
    Erna richte ik me op Jason ""Je bent echt gek" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Siënna

    Ik knik even naar Summer en James. 'Siënna.' Roep ik terug. Ik richt me weer op Jason. 'Ehm, best vreemd hoor voor een celebrity crush, maar Dan Karaty.' Ik moet even een beetje blozen. 'Omdat 'ie zo goed kan dansen.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Artemis Eliza
    Ik glimlach naar hem. 'Wacht even.'
    Ik pak een lippenstift uit mijn tas en schrijf op zijn voorhoofd: "Eigendom van Eliza." 'Nu kan ik je niet meer kwijtraken.'
    Ik druk mijn lippen op de zijne.

    Jason
    'Zegt de gast die niet doorheeft dat zijn gitaar bij zijn eigen bed staat,' mompel ik. 'En op wiens hoofd met lippenstift staat geschreven, freaks.'
    Dan kijk ik naar Siënna. 'Ik denk dat dat toch nog net iets te hoog is gegrepen voor mij.'

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:24 ]


    Remember to be ridiculous.

    Siënna

    'What the...' Lach ik als ik zie wat er op met lippenstift op hoofden wordt geschreven. Met een verwarde, maar vermakelijke blik kijk ik naar Jason. 'Sorry, volgensmij ben ik bij de verkeerde locatie beland. Ik wist niet dat dit een gekkenhuis was.'

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:27 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    James

    ""Haha grappig hoor" lachte ik en gooide een paar snoepjes naar zijn hoofd. Eerst zat ik te denken aan een kusssen maar dat lijkt me niet echt handig.
    Erna voelde ik dat Eliza wat met lippenstift op mijn voorhoofd schreef terwijl ze zei wat ze schreef. "Geef die lippenstift is"" zei ik voor ze haar lippen op de mijne drukte


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Wat ben je van plan?' Vraag ik.
    Nog zonder een antwoord af te wachten geef ik hem de lippenstift. 'De normale mensen zitten in de meidenslaapzaal,' zeg ik tegen Siënna. 'En als dit er gestoord uit ziet, Jason en Bennie zijn nogal vreemd.


    Remember to be ridiculous.

    James

    ""Ah beter zo dan dat niemand wat zegt en altijd serieus is" zei ik tegen Siënna. Ondertussen had ik de lippenstift van Eliza gekregen en schrref op haar voorhoofd "Voor wie het nog niet doorhad eigendom van James"
    Lachend gaf ik haar de lippenstift terug "Zo dat lijkt me duidelijk" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rafael
    'Eh, de meeste jongens zeggen dat,' zegt Rossella. Ik haal mijn handen helemaal van haar af terwijl ik haar aanblijf kijken. 'Rossel, ik ben echt niet zo'n soort jongen,' zeg ik serieus, 'anders had ik allang gezegd dat ik alleen zou stoppen met kietelen als je me zou zoenen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Summer

    Ineens schoot me iets te binnen en keek Jason aan. "Mijn dekmantel is nu wel weg aangezien jij het ook met James en Eliza kan vinden" zei ik en een wat-moeten-we-doen blik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Siënna

    Ik knik instemmend. 'Daar heb je gelijk in.' Ik lees wat er op hun hoofden staat. Ik pak grijnzend de lippenstift en pak mijn spiegeltje. 'Aiuto' schrijf ik grinnikend. Dan kijk ik lachend, met opgetrokken wenkbrauw naar Jason en Summer. Waar hebben die het nou weer over?

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:42 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'