• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Yeuh!]


    Marylinn

    "Weet je het héél zeker?" vroeg hij, en hij glimlachte even. Langzaam liep hij naar me toe, en ik knikte. Toen het naar mijn idee te lang duurde, zuchtte ik ongeduldig. Uiteindelijk trok ik hem naar me toe, en drukte mijn lippen op de zijne.

    [Oeh-la-laaaa]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    Ze knikte even, waarna er vervolgens een ongeduldige zucht over haar lippen rolt. Opeens trekt ze me naar haar toe en drukt dan haar lippen op de mijne. Als het aan mij gelegen zou hebben zou het een nachtkusje worden, maar dit is ook niet zo slecht moet ik eerlijk toegeven. Onze lippen blijven nog een aantal seconde op elkaar, maar dan haal ik langzaam mijn lippen van de hare af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Na een aantal seconden haalt hij zijn lippen van de mijne af en ik grinnik even. ''Weltrusten Sven'' zei ik toen, gaf hem een vlinderlicht kusje en liep toen weg, naar de meisjesslaapzalen. God, dit ging ik vaker doen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 7:26 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    "Weltrusten Sven" Zegt Mary, geeft me nog een vlinderkusje en loopt dan weg richting de meisjes slaapzaal. Ik keek haar nog even na om vervolgens mezelf om te draaien en nonchalant richting de jongens slaapzaal te lopen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 7:25 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Vannacht ging ik naar hem toe, dat sowieso, maar het probleem was dat ik niet wist wanneer hij sliep. Ik trok snel mijn pyjama aan, wat bestond uit een shortje en een hempje, en dook mijn bed in.

    [Ik ga zo naar school :c, maar dan kan ik verder op mijn mobiel ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik heb eerste uur vrij ^^. en moet om tien over acht op mn fietsie zitten.]

    Sven.

    Eenmaal in de slaapzaal aangekomen, lagen er al een paar jongens te slapen, maar niet allemaal. Lang niet allemaal. "Helloo," Begroet ik de jongens die nog wakker zijn, waarna ik op mijn bed klim. Ik heb nog geen zin om te slap- Kut, pilletje niet ingenomen. Lekker Sven. Kan je vanavond al helemaal niet slapen en lig je straks te tollen in je bed. Ik maak mijn koffer met een snelle beweging open en haal er een medicijnen bakje uit. Ik draai hem open en haal er een pilletje uit, waarna ik hem in mijn mond doe en het vervolgens meng met wat water.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ah, ik over 5 minuten :'D Maar ik kan weer posten rond 8 uur, ik weet niet of jij ook op je mobiel kan op Q?]

    Marylinn

    Geïrriteerd woelde ik heen en weer. Natúúrlijk kwam uitgerekend ik niet in slaap. Er sliepen al een aantal meisjes, maar er waren geloof ik nog een paar ergens aan het ronddwalen. Ik wachtte nog een uurtje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    Door de verveling die me nogal erg irriteerde begon ik een beetje op het bed te stuiteren dat is tenminste beter dan niets doen en stil blijven zitten. Een zucht verlaat mijn mond en ik hou op met stuiteren, als er een kreun van het bed onder mij afkomt. "Sorry Zach" Mompel ik, waarna ik mijn hoofd in mijn kussen douw en er in schreeuw, maar het kussen dempt mijn geschreeuw, waardoor alleen ik zelf het kan horen, maar het er volgens mij wel belachelijk uitziet. 'Sven, je bent gek' Zegt een stemmetje in mijn hoofd. 'Ja eh, sorry hoor, maar dat heb je als je je pilletje vergeet in te nemen en het duurt nog wel een tijdje voordat deze is ingewerkt' Reageer ik in mijn gedachte.

    [En nee dat kan ik niet. Mijn mobiel is laatst overleden, waardoor ik nu zo'n oude mobiel uit de prehistorie heb --"]

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 7:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Damn, veel koppeltjes zeg. Er blijven amper jongens meer over D:]

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 7:47 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Sven heeft nog niemand hoor :')]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Maare, ik ga maar eens naar beneden en op de fiets stappen ;$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Siënna

    Met een zucht druk ik mijn hoofd in mijn kussen. Slapen, verdorie! Stom bed. Stomme heimwee. Ik wil naar huis, maar ik ben er net. Ik veeg een traan van mijn wang. Ik check mijn mobiel. 'PLING!' Stoot het apparaat uit. 'Sssst, houd je kop dicht!' Sis ik tegen de iPhone. 'Niks op FaceBook.' Met een zucht druk ik mijn mobiel weer uit en gooi hem in mijn handtas. Grrr, ik kan niet slapen!


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Maar Sven stond toch net te zoenen met Marylinn?!]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Marylinn

    Ik dacht even na over de zoen. Was het gewoon voor de grap, of bedoelde hij het serieus? Wat dacht ik er eigenlijk bij? Ik vond het niet erg, in tegendeel. Ik zuchtte en trapte de dekens van me af, te warm.

    [Awww jammer :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nachtkusje (: Sven is niet makkelijk hoor. (; ]

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'