• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[Neh, heb ik gemerkt x_x hahhaha]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Rooba ben je al op de slaapzaal?]

Remember to be ridiculous.

Artemis Eliza
    Een meisje ligt in haar bed te woelen. Ik ga overeind zitten en kijk naar haar. 'Jij bent toch Marylinn?' Vraag ik. 'Kan je niet slapen?'

[Ja, alleen marylinn komt niet in slaap :3]

Liam

Ik grinnikte zachtjes. "Ik ben voor niets bang" zei ik, "Dus, als we een clown tegenkomen, dan jaag ik hem wel weg voor je". Ik liep naast haar al wat langzamer en zag het bos uiteindelijk.

[weet ik, Eliza praat nu tegen haar]

Benjamin

Een kreun verliet mijn mond als mijn hoofd tegen de ijzeren buis van het bed komt. "Godverdomme". Ik ging rechtzitten en zocht naar mijn iPhone, half 3, joepie.

Jason
    Ik sliep bijna maar een uitroep maakt me weer wakker. Ik kom overeind en zie dat Benjamin wakker is. 'Kan je het dan niet opbrengen om mensen gewoon te laten slapen?' Vraag ik. 'Ga gewoon achter Liam en Ash aan als je niet stil kan blijven.'

Marylinn

"Jij bent toch Marylinn vroeg een meisje, en ik keek op. "Ja, en jij bent?" Vroeg ik glimlachend. "Kan je niet slapen?" Vroeg ze, en ik schudde zuchtend mijn hoofd. "Nee"

Artemis Eliza
    'Ik ben Eliza,' zeg ik. 'Heb je last van heimwee of wil je ergens over praten?'
    Als ik dan toch niet kan slapen omdat ik met mijn hoofd bij James zit kan ik het in elk geval gezellig proberen te maken.

Benjamin

"Kan ik eraan doen dat ze zonodig die bedden uit staal moeten maken" zei ik geïrriteerd. Ik ging weer liggen en draaide me op mijn buik. Ik sloot mijn ogen en wachtte op het moment dat ik in slaap viel -uit verveling waarschijnlijk-.

Marylinn

'Heb je last van heimwee of wil je ergens over praten?" Vroeg het meisje dat Eliza heette. "Heimwee? Oh, verre van dat" zuchtte ik, en ik dacht even aan mijn ouders. "Mijn moeder is zwaar depressief en zit nu in een inrichting, en mijn vader is alcoholist" legde ik haar uit, en ik slikte de tranen weg. Ik deed er altijd onverschillig over, maar het lag me nog heel gevoelig. Het luchtte op om er met iemand over te praten, al had ik geen idee waarom ik dit met een vreemde deed. "En jij?" Vroeg ik haar.

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 9:41 ]

Jason
    'Het is half drie,' zeg ik. ' Vind je het vreemd dat ik graag wil slapen?'
    Ik zucht en draai me weer om. Ik wil nu gaan slapen.

Artemis Eliza
    'Ik woon als sinds mijn veertiende met een vriendin in een appartement, ik mis haar opzich wel,' zeg ik. 'Ik ben opgegroeid bij mijn oma maar daarmee verliep alles nogal kut, ze was verstikkend.'
    Mijn oma was overbezorgd geweest en toch had ze zonder problemen haar oudste dochter de straat opgestuurd toen die als tiener zwanger was geworden, of niet tijdens de zwangerschap maar vlak na de geboorte.

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 9:41 ]

[pauze en twee lesuren zonder laptop, kom vanmiddag weer]

Siënna

Verdorie, het lukt me maar niet om in slaap te komen. Nijdig van de slaap stap ik uit bed en doe een trainingspak aan. Ik neem mijn iPhone mee naar buiten en loop naar het trainingsveld. Ik zet het nummer Whine Up van Kat Deluna op begin te dansen. Ja, dit is het gevoel dat ik wil hebben! De kick die je krijgt van bewegen op de bass en het ritme. Geweldig. En als ik eenmaal dans, kun je me niet stoppen.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'