• Ja mensen. Ik wilde graag een nieuwe username, en ik vroeg me af of Z3LDA een leuke zou zijn. Daarbij vraag ik me ook af of je een @-teken in je username mag zetten. Wat lezen jullie er in? Ik wil namelijk niet awkward lijken. L1NK was volgens mij ook niet bezet, en ik twijfel nog een beetje tussen die twee...
    Welke zal ik doen? Z3LDA of L1NK? Wat lezen jullie er in?

    Z3LDA:
    L1NK:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mwah, neither of them actually. Ik vind je huidige leuker:Y)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:06 ]

    @ mag niet.
    Maar ik zou het niet doen. Ik heb het niet zo op cijfers die gebruikt worden als letter.


    I am an idiot, I move.

    Borghese schreef:
    @ mag niet.
    Maar ik zou het niet doen. Ik heb het niet zo op cijfers die gebruikt worden als letter.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Goulding schreef:
    Mwah, none of both. Ik vind je huidige leuker:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind'm leuk :'D

    Ik vind Colorblind juist zo gaaf!
    Van die cijfers lijken minder mooi, vind ik. Maar als je dan toch kiest zou ik L1NK doen, die vind ik stoerder c: Aan de andere kant klinkt Z3LDA liever, dus het is maar net wat je wilt. En welke van de twee personages je leuker vindt natuurlijk :')

    Als jij het leuk vind moet je het gewoon doen. Zou dan voor Z3lda gaan.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Vluuv schreef:
    Ik vind Colorblind juist zo gaaf!
    Van die cijfers lijken minder mooi, vind ik. Maar als je dan toch kiest zou ik L1NK doen, die vind ik stoerder c: Aan de andere kant klinkt Z3LDA liever, dus het is maar net wat je wilt. En welke van de twee personages je leuker vindt natuurlijk :')


    Hehe, ik wilde eerst PrincessZelda nemen, maar die heeft dertien tekens :c


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Hehe, ik wilde eerst PrincessZelda nemen, maar die heeft dertien tekens :c


    Aw, da's jammer :c In het Nederlands zou het wel passen maar PrinsesZelda is een beetje.. Meh :')
    Anders doe je toch gewoon Zelda? Of is die al bezet?

    Vluuv schreef:
    (...)

    Aw, da's jammer :c In het Nederlands zou het wel passen maar PrinsesZelda is een beetje.. Meh :')
    Anders doe je toch gewoon Zelda? Of is die al bezet?


    Die was al bezet. En Link ook al :c. EN IK BEN NOG WEL ZO TROUW GEBLEVEN. Meh. Ocarina of Time past ook al niet xD
    Skyward zou kunnen, maar die vind ik niet mooi.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Borghese schreef:
    @ mag niet.
    Maar ik zou het niet doen. Ik heb het niet zo op cijfers die gebruikt worden als letter.


    The odds are néver in our favor.

    Ik lees het als Zelda. En ik vind het eigenlijk niet zo mooi, met zo'n cijfer in.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Die was al bezet. En Link ook al :c. EN IK BEN NOG WEL ZO TROUW GEBLEVEN. Meh. Ocarina of Time past ook al niet xD
    Skyward zou kunnen, maar die vind ik niet mooi.


    Hm, da's jammer. Gewoon Ocarina dan? Dat klinkt op zich ook best wel mooi c:

    Vluuv schreef:
    (...)

    Hm, da's jammer. Gewoon Ocarina dan? Dat klinkt op zich ook best wel mooi c:


    Dat is een muziekinstrument.....


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Dat is een muziekinstrument.....


    Maar het heeft wel te maken met Zelda :p Maar je hebt gelijk, alleen maar Ocarina is inderdaad misschien wat te algemeen :')

    Is er anders geen ander personage uit Zelda dat je aanspreekt én een mooie nam heeft? :3