• Ik schrijf deze story samen met [x]Dropcakes
    Het is één verhaal, gewoon Julie en Chris door de jaren heen.
    LINK

    Titel The boy you fell in love with
    Summary Julie en Christopher zitten samen in hun Junior jaar. Ze leren elkaar langzamerhand kennen en worden steeds betere vrienden. Maar als Julie gevoelens krijgt voor Chris wordt hij een Manwhore, hij heeft ontdekt hoe hij aandacht kan trekken van meisjes en dat gebruikt hij. Zonder besef kwetst hij Julie.
    Featuring Christopher Drew Ingle
    Disclaimer I do not own Chris Drew. Or any of the songs, ...
    Credit Pictures by deviantART & Google

    LINK
    Titel I was only sixteen but I thought I loved her
    Summary Nu Chris en Julie eindelijk in hun Sophmore jaar zitten geven ze eindelijk hun gevoelens voor elkaar toe. Ze zijn een gelukkig koppel, maar jaloezie duikt op. Als Chris dan steeds meer bezig is met zijn muziek wordt alles enkel erger.
    Featuring Christopher Drew Ingle & Carter Husley
    Disclaimer I do not own Chris or Carter
    Credit goes to deviantART

    LINK
    Titel I saw the look in her eyes
    Summary De zomervakantie van Chris en Julie, op weg naar hun laatste jaar. Ze komen te weten dat ze allebei een andere weg uit willen met hun leven, dit zet Chris aan het twijfelen over hun relatie.
    Featuring Chris Drew
    Disclaimer I do not own Chris Drew
    Credit again deviantART

    LINK
    Titel All that's left to see is that I turned around
    Summary Nu hun Senior jaar is gestart beloven er drastische veranderingen te komen in hun levens. Julie en Chris moeten beginnen nadenken over hun toekomst, terwijl ze dat zien botst Chris alweer op het feit dat ze heel verschillende dingen willen. Uiteindelijk hakt hij de knoop door, Julie en Chris gaan uit elkaar na iets meer dan een jaar. Alles in Julie's leven gaat erop achteruit, ze is gedoemd te veranderen van school wegens haar slechte cijfers.
    Featuring Chris Drew & Carter Husley
    Disclaimer I do not own Chris or Carter
    Credit deviantART

    LINK
    Titel I get to the point where all I wanted was for us to make up
    Summary Julie heeft Chris nog altijd niet helemaal verwerkt, logisch, hij was haar eerste vriendje. Maar ze is verder gegaan met haar leven, nu ze op NYU studeerd ontdekt ze wat ze echt wil doen met haar leven. Ze gaat studeren voor fotografie. Terwijl haar tocht door haar eerste jaar van universiteit leert ze Nevershoutnever kennen. Ze is meteen een grote fan, een fan van Chris. Samen met haar beste vriendin, Leila, gaat ze naar al zijn shows. Als ze backstage passes krijgt, hoopt ze dat het weer goed komt.
    Featuring Chris Drew & Carter Husley
    Disclaimer I do not own Chris or Carter
    Credit deviantART

    LINK

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 15:38 ]


    ~Mariamindless productions

    Goddamn, Maria, niet mijn naam --'
    Ik vermoord je [a]
    Nope, iloveyou. Ik ga nu wel beginnen aan chapter 2 :'d
    Zat ze tussen Chris' benen? Of niet? Zeg op msn :'d


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Chapter twee is er ook al, als je leest. Neem 'n abo.


    ~ Jack Bassam Barakat <3