• Rules;
    -16+ Is toegestaan.
    -Iets off-topic te zeggen. Graag met [] {} () praten.
    -Niet andermans personage besturen.
    -Niet voor iemand beslissen of zijn personage dood gaat.
    -NIET elke aanval ontwijken, je mag heus wel eens geraakt worden.
    -Minstens 2 regels, als het niet anders is.
    -Dit is een beginners/advanced RPG.
    -Plezier hebben!

    Extra; Alleen Dracy/ik maak nieuwe topic aan, als ik er even niet ben, niet aanmaken, maar wacht tot ik en nieuwe heb gemaakt. Dank je. (:


    Rollentopic.

    De prins/prinsessen mogen zich ook tegen hun natie draaien etc. En ze mogen ook bij de tieners die de oorlog willen stoppen, het hoeft niet, mag.


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:45 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Develon Cantilé

    "Bedankt, blijf hier ik ben zo terug. Ik zal je niet verraden want zo ben ik niet. En je hebt me tenslotte geholpen. Ik ga nu mijn vader waarschuwen en ben dan terug met een beloning." Zeg ik en ren de paleistrap op. Ik val beina over mijn eigen voeten maar weet me staande te houden. Ik gooi de deuren open en de wachters kijken verstoord op.
    "Ik moet naar mijn vader, het dorp word aangevallen!" Hijg ik en ren door en gooi de zaaldeuren open.
    Ik vertel alles aan mijn vader.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Smakelijk]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kimberly.

    Ik besluit om even van het vertrouwde koninklijk terrein af te gaan en in het bos te gaan oefenen. Daar heb kan ik rustig oefenen zonder dat de bewakers me achterna komen. Nu moet ik eerst de bewaking hier maar eens zien te ontwijken. Gelukkig weet ik een weggetje waar ik, zonder last te hebben van enige bewakers, langs kan lopen. Ja, ik heb dit vaker gedaan. Ik kijk even rond, waarna ik ongezien in de bosjes verdwijn. Daar zet ik mijn capuchon op mijn hoofd en loop ik mijn vaste weggetje richting het bos.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rex

    "Bedankt, blijf hier ik ben zo terug. Ik zal je niet verraden want zo ben ik niet. En je hebt me tenslotte geholpen. Ik ga nu mijn vader waarschuwen en ben dan terug met een beloning." zegt hij en rent naar het paleis. 'aauw' zeg ik zacht, 'ik wou er net vandoor gaan...' Quil maakt een soort lachend geluid en port in mijn zij.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Aqua

    Ik negeer mijn vader en begin dan 'pap... ik ga met Azuhtosea naar het kamp...' ik hoor met een knal dat zijn vuist op de tafel terechtkomt.
    'Aqua! daar hebben we het over gehad! Blauw vuur bestaat niet!' buldert hij.
    Ik krimp ineen en voel woede opborrelen 'wel waar! en ik ga daar een leraar vinden! einde discussie!' gil ik boos terug.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Develon Cantilé

    Vader heeft gelijk strijders gestuurd en is er achteraan gegaan.
    Ik loop met een zak goudstukken in mijn hand naar buiten richting de jongen.
    "Vader heeft er gelijk werk van gemaakt." Glimlach ik.
    "Hier een beloninkje." Zeg ik en gooi de zak met 80 goudstukken naar hem toe.
    "Wat is dit voor beest?" Vraag ik als ik een stapje dichter zet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rex

    ik vang de zak met goudstukken en leg die in mijn zadeltas.
    "Wat is dit voor beest?" vraagt hij dan. Quil gromt bij de benoeming *beest*
    'Dit is Quil, een-' ik dacht even na maar zij het toen toch 'Vleerbil'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Develon Cantilé

    "Dit is Quil, een- Vleerbil." Zeg hij dan.
    Ik lach even om de benaming.
    "Vleerbil." Grinnik ik. "Sorry, daarin zitten 80 goudstukken, red je het wel mee hé? Maar wat ik al vroeg, ben jij die gast van de wanted poster?" Vraag ik nogmaals.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rex

    De jongen begon weer over de wanted poster, ik begin zenuw achtig te lachen.
    Ik weet niet wat ik moet doen antwoorden en hem vertrouwen of vluchten. ik kies dan toch vluchten en spring op Quil die gelijk de lucht in springt. alleen zijn staart hangt nog naar beneden, Quil wacht op een wind vlaag.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Develon Cantilé

    Hij springt op het beest en wil vluchten.
    Ik spring handig omhoog en pak de staart van het beest.
    Ik klim er aan vlug omhoog en pak de jongen vast en duw hem om.
    "Vlucht niet, ik wil het gewoon weten!" Zeg ik dan en druk hem naar achter plat op zijn rug op het beest.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rex
    "Vlucht niet, ik wil het gewoon weten!" Zegt hij en drukt me naar achteren op de rug van Quil. Ik hoor Quil sissen, 'Oke! Oke!' zeg ik dan en blaas een lok uit mijn gezicht. 'Ja ik ben die jongen nou tevreden?'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ben eten ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (eet ze (flower))


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Wie zijn er allemaal in het bos? Dan kunnen ze Kimberly miss tegenkomen. :'d.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (jake is in het bos)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira