• Rules;
    -16+ Is toegestaan.
    -Iets off-topic te zeggen. Graag met [] {} () praten.
    -Niet andermans personage besturen.
    -Niet voor iemand beslissen of zijn personage dood gaat.
    -NIET elke aanval ontwijken, je mag heus wel eens geraakt worden.
    -Minstens 2 regels, als het niet anders is.
    -Dit is een beginners/advanced RPG.
    -Plezier hebben!

    Extra; Alleen Dracy/ik maak nieuwe topic aan, als ik er even niet ben, niet aanmaken, maar wacht tot ik en nieuwe heb gemaakt. Dank je. (:


    Rollentopic.

    De prins/prinsessen mogen zich ook tegen hun natie draaien etc. En ze mogen ook bij de tieners die de oorlog willen stoppen, het hoeft niet, mag.


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rex

    ik lach als de jongen aan he zadel hangt,
    Quil maakt weer het zelfde rommelende geluid, waaraan ik weet dat hij ook lacht.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kimberly.

    Hij schrikt op en kruipt naar de boom waar hij zichzelf tegenaan drukt. "Please, vertel je vader niks" Zegt hij met een schorre stem. Met een pijnlijk gezicht probeert hij zichzelf omhoog te trekken en hij kijkt omhoog. "I-ik zal zwijgen" Zeg ik en slik. Wat als hij me iets aan wilt doen? Niet dat dat zo lijkt. In tegen deel zelfs, hij lijkt me nogal bang. Waarom zou hij bang voor mij zijn? Ik zal hem niets aan doen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon Cantilé

    "Het is niet grappig!" Mopper ik naar de jongen en Quil.
    Ik klim weer terug en ga zitten.
    "Kun je me in het aardenrijk afzetten misschien?" Vraag ik dan.
    "Ik moet eens nodig met hun koning praten." Zeg ik dan.
    "Doe maar in het bos."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aqua

    Ik concentreer me op het water en dan zwaai ik met mjn armen, Meteen schieten we heel wat sneller vooruit.
    Ik lach en zwaai steeds sneller met mijn handen, Ik word wat licht in mijn hoofd maar negeer het.
    'iemand, stop de prinses! ze beheerst haar kracht nog niet!' hoor ik iemand schreeuwen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Rex

    'Ik kan je daar afzetten' zeg ik grinnikend, Quil verandert van richting,
    'Maar misschien ook niet'.
    Ik hoor mijn maag rommelen. 'Ik denk dat ik het maar wel doe want daar zijn de lekkerste appels' Kort daarna hoor ik een ander gerommel waarvan ik aan neem dat het Quil is. 'en Quil heeft vast ook wel trek'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ik voel me een beetje alleen met Belle haha, wie wilt haar tegenkomen? ;p]

    Belle Meredith Woodsen.
    Het bos beneden onze stad was zoals altijd rustig, maar toch vol activiteit. Mijn leraar stond voor me, nog geen vier meter van mij vandaan. Hij was oud, daarmee bedoel ik dus écht oud. Zijn lange mantel reikte tot de koude bosgrond en zijn ogen waren gesloten. Uiterste concentratie. Het zag er best lachwekkend uit, als dit niet serieus bedoeld was.
    Ondertussen waaide de wind er vol op los, steeds harder, en de leraar opende zijn ogen. Zijn stem galmde door de bomen terwijl hij een felle windstoot naar me toestuurde, met de bedoeling dat ik hem zou ontwijken of terugsturen. 


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Jake

    "I-ik zal zwijgen" zegt ze, ze lijkt me bang maar waarvoor?
    Ik sta eindelijk en ik strompel naar mijn geheime plek, k pak mijn mand en drink iets op.
    Bijna meteen voel ik de pijn wegtrekken, ik lach en rek me uit.
    Dan kijk ik het meisje aan 'hoe heet je eigenlijk?' vraag ik nieuwschierig.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Azuhtosea Raito-Sung
    'Wow Aquamarine stop! Je beheerst je krachten nog niet en je draaien ons bijna onder water. Ik kan je wel watersturen leren ,maar ik ben geen goede leraar.' Ik nam het sturen over van Aquamarine en de bood ging weer vooruit. Ik bedacht mij net dat mij messen op en bloot op tafel had liggen.'Die zitten nu wel in de vloer denk ik.' Bedacht ik bij mijzelf. "Nog 5uur en we zijn aangekomen.": Riep de kapitein. 'Dat duurt nog lang'.: bedacht ik mij en ik ging het water harder sturen.


    Shoganai i ne~

    Develon Cantilé

    "Ja ja, al we er maar komen." Ik grijp me vast aan het zadel, ik heb geen zin er weer af te vallen.
    "Develon is de naam." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rex

    "Develon is de naam." Zegt hij dan. Ik ga wat gemakkelijker liggen op de rug van Quil, en hang mijn benen langs zijn staart. 'Rex' antwoord ik een beetje laat. *kwiell* hoor ik Quil een soort van zeggen, 'Quil hij weet al dat je Quil heet' lach ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kimberly.

    hij staat op, waarna hij naar een plek strompelt en iets drinkt. Hij lacht en rekt zich uit, terwijl de pijn in zijn ogen verdwijnt. "Hoe heet je eigenlijk?" Vraagt hij, terwijl hij me aankijkt. Weet hij niet eens hoe ik heet? Hij woont vast niet in het dorp hier, of wel? "K-kimberly, en j-ij?" vraag ik licht stotterend. Het is niet echt dat ik bang ben, of toch wel, maar het is gewoon raar dat hij aarde kan sturen en hij niet eens weet hoe ik heet.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon Cantilé

    Ik lach eventjes wanneer ik Quil zijn naam hoor zeggen.
    "Dat is eigenlijk best wel lief." Zeg ik dan.
    "Maar, kunnen we sneller?" Vraag ik dan een beetje op een verwende toon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ben dr weer! Dus, wat heb ik allemaal gemist? :'D En waar kan ik inspringen? ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Waar was je voor het laatst?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jake

    "K-kimberly, en j-ij?" zegt ze 'ik heet Jake, ik ken je vader...' zeg ik en ik steek mijn hand naar haar uit in de hoop dat ze wat ontspant.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »