• Rules;
    -16+ Is toegestaan.
    -Iets off-topic te zeggen. Graag met [] {} () praten.
    -Niet andermans personage besturen.
    -Niet voor iemand beslissen of zijn personage dood gaat.
    -NIET elke aanval ontwijken, je mag heus wel eens geraakt worden.
    -Minstens 2 regels, als het niet anders is.
    -Dit is een beginners/advanced RPG.
    -Plezier hebben!

    Extra; Alleen Dracy/ik maak nieuwe topic aan, als ik er even niet ben, niet aanmaken, maar wacht tot ik en nieuwe heb gemaakt. Dank je. (:


    Rollentopic.

    De prins/prinsessen mogen zich ook tegen hun natie draaien etc. En ze mogen ook bij de tieners die de oorlog willen stoppen, het hoeft niet, mag.


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:45 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik moet eten tot vanaaf]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aqua

    Ik knik even en doe mijn haar, ik doe er een blauwe ijsbloem in en doe ook nog een paar armbanden om.
    Ik loop door de lange gangen richting mijn moeder 'mam, mag ik zo naar het kamp met Azuhtosea?' 'na het eten misschien' antwoord ze terwijl ze bezig is met de bloemen.
    Als ze zich omdraait kijkt ze me boos aan 'Aquamarine! ik heb nog gezegdat ik niet wil dat je de bloemen plukt!' ik rol met mijn ogen en zeg rustig 'dit is mijn zelf gekweekte, ik heb hem al sinds vorig jaar, hij is bevroren' zeg ik terwijl ik me omdraai en richting de eettafel loop waar ik met Azuhtosea had afgesproken.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:33 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Azuhtosea Raito-Sung
    Terwijl ik wachtte aan de eettafel op Aquamarine bedacht ik mij net dat al mij messen nog zichtbaar waren en stopte ze snel in mij tas. Ik telde even mij goudstukken en het was er zelfs 1 te veel dat maakte mij dag een beetje goed. Ik zag Aquamarine al aan komen: 'Hey Aquamarine, misschien is dit een beetje veel gevraagd ,maar ik wil over een paar uur hier al weg. Zodat mij vader mij niet tegen houd en hij later het bericht maar krijgt. En al mij spullen die ik nodig heb liggen hier in het paleis.'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:40 ]


    Shoganai i ne~

    Develon Cantilé

    Ik kijk van het gevecht naar de strijder.
    "Maar-" "Nee hoogheid, uw vader alleen kan dit stoppen." Zegt de strijder.
    Ik grom en kijk omhoog, daar zie ik een raar soort vliegend ding.
    "Oké, ik ga hem waarschuwen." Zegt ik dan.
    Ik spring omhoog en door middel van krachtig vuur kom ik achter de jongen die op het beest zit terecht.
    "Naar het paleis, noodgeval." Zeg ik tegen hem.

    [Het is bij Rex xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jake

    als ik bijna iedereen eten heb gegeven en een aantalbewakers ontwijkt heb ga ik naar het bos om mezelf te voeden, ik verstop mijn mand in mijn geheime plek (klinkt zooooo verkeerd) en hoor ik kreten en voel ik de aarde trillen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Rex

    'WAAAH!' schreeuw ik angstig als ik achterom kijk.
    Quil schud zijn hoofd zodat ik stop met schreeuwen en verandert van richting.
    'sorry' mompel ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Aqua

    'Hey Aquamarine, misschien is dit een beetje veel gevraagd ,maar ik wil over een paar uur hier al weg. Zodat mij vader mij niet tegen houd en hij later het bericht maar krijgt. En al mij spullen die ik nodig heb liggen hier toch in het paleis.' 'is goed, geen probleem' antwoord ik en ik wijs een bewaker haar stoel aan.
    De bewaker snelt naar haar toe en hij schuift de stoel naar achter 'gaat u zitten, noem haar trouwens maajesteit' zegt hij deftig terwijl hij wacht tot ze gaat zitten. 'nee het is goed Nirando, ze mag me Aquamarine noemen.' zeg ik als ik hoor wat hij fluistert.
    Mijn persoonlijke bediende, Asyna schuift voor mij een stoel naar achter.
    Ik ga zitten en ik hoop dat mijn vader al gegeten heefd.
    'Waar is pap?' fluister ik in haar oor, als antwoord wijst ze naar mijn chagarijnige vader die aan tafel komt zitten.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:46 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Develon Cantilé

    "Ja het is oké, maar daar beneden niet. Ik moet mijn vader waarschuwen." Zeg ik en kijk naar beneden.
    "Kan dit ding sneller?" Vraag ik als het niet snel genoeg gaat.
    Ik kijk even de jongen aan.
    "Wacht ben jij niet die gozer van die gezocht posters?" Vraag ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rex

    "Wacht ben jij niet die gozer van die gezocht posters?" vraagt hij dan. 'ehhehe... Quil???' zeg ik zacht en angstig. Quil klapt zijn vleugels dicht waardoor we als een torpedo naar voren schieten. 'je wouw sneller toch?' mompel ik grinnikend.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:52 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jake

    Ik zie Rex voorbij vliegen en ik roep hem na, maar hij hoort het niet.
    ik haal mijn schouders op en ik loop richting het gegil, ik kom bij een berg aan en ik zie wat er aande hand is.
    Een enorme vlam schiet mijn kant op, ik kan hem nog net ontwijken.
    Ik gebruik nooit aarde, dan komt de koning erachter en dan wil hij me in het leger, er zijn de laatste tijd weinig aardemeesters in mijn thuisdorp.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Azuhtosea Raito-Sung
    'Hallo majesteit'. Zei ik een beetje onverschillig hij was tenslotte mij baas. Ik wist al dat hij niet boos op mij werd dat ik extra munten pakten. Ik keek hoe het eten werd binnen gebracht. 'Beter dan die bedienen bij mij thuis het doen.': bedacht ik bij mijzelf en ik pakte mij stokjes en ging rustig eten.


    Shoganai i ne~

    Develon Cantilé

    "Whoaaaaah!" Roep ik uit wanneer we al een razende naar beneden schieten.
    Automatisch pak ik de jongen vast.
    "Niet zó snel!" Roep ik dan. "Daar is het!" Ik wijs naar het vuurpaleis.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rex

    ik lach om de reactie van de jongen.
    'Daar is het!' zegt hij en wijst naar het vuurpaleis.
    ik twijfel maar Quil land jammer genoeg toch. Ik spring van Quil af en check zijn vleugels expres op scheurtjes. niet dat dat nodig is.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ik ben eten dus ik ben zo terug ;D]


    Shoganai i ne~

    (eet ze )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira