• Rules;
    -16+ Is toegestaan.
    -Iets off-topic te zeggen. Graag met [] {} () praten.
    -Niet andermans personage besturen.
    -Niet voor iemand beslissen of zijn personage dood gaat.
    -NIET elke aanval ontwijken, je mag heus wel eens geraakt worden.
    -Minstens 2 regels, als het niet anders is.
    -Dit is een beginners/advanced RPG.
    -Plezier hebben!

    Extra; Alleen Dracy/ik maak nieuwe topic aan, als ik er even niet ben, niet aanmaken, maar wacht tot ik en nieuwe heb gemaakt. Dank je. (:


    Rollentopic.

    De prins/prinsessen mogen zich ook tegen hun natie draaien etc. En ze mogen ook bij de tieners die de oorlog willen stoppen, het hoeft niet, mag.


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:45 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Alison Elva Pearson
    Ik stopte met lopen. Iemand riep naar mij.'Hee Alison.Klopt het, dat er oorlog komt?' Hoorde ik iemand roepen. Ik draaide me om en zag Emma staan. Er waren inderdaad geruchten dat er oorlog zou komen. Maar sommige weten niet dat ie er al is, maar ze houden het stil. Ik knikte naar Emma. Ik liep rustig naar haar toe.'Hij is er al. De oorlog.' Zei ik een beetje deprimerend.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Azuhtosea Raito-Sung
    Onderweg naar huis voelde anders ,het voelde alsof er iets erg ging gebeurden. Wat ik op dit moment wilden is van deze ijsberg af en grasland zien. Weg van mij vader en weg van deze stomme regels.'Vrouwen niet watersturen hoe komen ze er op.': bedacht ik bij mijzelf. Maarje volgens hun ben ik weer zo'n uitzondering. Ik liep even een hoekje om en ik hoorde een vrouw keihard schreeuwen ,alleen ze kwam niet van de waterstam ,maar van de luchtnomaden. Ik ben blijkbaar niet het enige met het gevoel dat er iets slecht gaat gebeuren.


    Shoganai i ne~

    Adelyna Ardere Ignis

    Met een harde klap kwam Aila op de grond terecht, en ik grijnsde zelfvondaan. Moeizaam stond ze op, en toen gebeurde er iets wat ik niet verwachtte.
    Felblauw licht vulde de ruimte, en voordat ik het wist was ik getroffen door de bliksem die ze produceerde. Ik vloog tegen de muur aan, en lag uiteindelijk op de grond. Boos stond ik op, en kromp toen in elkaar van de pijn. ''Godverdomme, Aila, we zouden het beperken weet je nog?'' snauwde ik naar haar, en liep de ruimte uit, opweg naar een meertje. Ik liep het bos door, en hoorde toen een deuntje. Ik keek op en zag Develon in de boom zitten. Ik gaf een kort knikje uit beleefdheid, aangezien hij nogsteeds de prins was. ''Hoogheid'' mompelde ik, en wendde me af. Ik liep naar het meertje een paar meter verderop, en waste het bloed van me af.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emma Butterfly
    Ik zucht en knik. 'Jammer. Waarom? Ik wil niet dat er doden vallen enzo.' Ik staar over de vlakte. 'Wat ga je doen? Als je niks weet kunnen we gaan zwaardvechten of boogschieten...'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Develon Cantilé

    Ik keek naar Adelyna, ik onthoud namen van mensen die ik aardig vind.
    Ze knikte beleefd "Hoogheid." Zei ze en liep daarna naar het meertje, ik zie dat er iets is.
    Ik spring behendig uit de boom en loop haar richting op.
    "Laat me helpen." Zeg ik en deed wat water over het bloed.
    "Weer eens te ver gegaan met trainen?" Vraag ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:51 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Adelyna Ardere Ignis


    ''Laat me je helpen'' zei Develon, nadat hij behendig de boom was uitgesprongen.
    ''Weer eens te ver gegaan met trainen?'' glimlachte hij, en lachend schudde ik mijn hoofd. ''Ik dit keer niet, maar Aila kwam aanzetten met haar bliksem'' zei ik hoofdschuddend, terwijl ik even grijnsde. Het bloed was grotendeels weggespoeld, maar ik zag dat de wond redelijk groot was. ''Ik pak haar nog wel terug'' bromde ik, half tegen mezelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alison Elva Pearson
    'Ik weet het niet, maar slim is het helemaal niet.' Zei ik , terwijl er een irritante felle zon in mijn ogen scheen.'Wat ga je doen? Als je niks weet kunnen we gaan zwaardvechten of boogschieten...' Vroeg ze aan me.
    Ik keek weer rond en voelde het vreemde gevoel weer. De stilte dat me angstig maakte. 'Ik wilde eigenlijk naar het bos gaan, want ik heb hier zo'n raar gevoel. Het is te stil! Normaal stroomt de rivier, maar nu staat ie stil. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Er is ook geen wind en geen dieren.' Vertelde ik , terwijl ik rond keek. Ik keek in de verte waar normaal het water vandaan stroomde. Ik zag rook. 'Dat kan niet goed zijn.' Zei ik zachtjes tegen Emma


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Azuhtosea Raito-Sung
    Ik kwam langs het koninklijk paleis en bedacht mij weer wat de prinses laast tegen mij zij. Iets over 2 tieners ongeveer het zelfde als ik die buiten de ijsberg klaar staan voor als er oorlog uitbreekt of onrust. Ik had het eerst afgewezen ,omdat ik nog een aantal misdadigers af moest maken. Maar nu wil ik er heen. Ik liep naar het paleis en de wachters wisten gelijk wie ik was en bracht mij gelijk naar de prinses en vroeg:'Kan ik nog naar dat soort kamp toe, majesteit?'


    Shoganai i ne~

    Develon Cantilé

    "Ik dit keer niet, maar Aila kwam aanzetten met haar bliksem. Ik pak haar nog wel terug." Zegt Adelyna.
    "Wel voorzichtig zijn hé." Grinnik ik.
    Ik keek naar de wond. "Het is beter als je het verbind." Zeg ik dan.
    Ik ben niet graag onbeleefd tegen zij die 'lager in rang' zijn, ik vind dat ieder gewoon hetzelfde is. Maar volgens vader zijn 'lagere' niet zo belangrijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Emma Butterfly

    Ze keek naar de rook. Mijn ogen werden groot van schrik. 'Shit..' vloekte ik binnensmonds. Met mijn vinger streek ik langs de lange veer van mijn pijlen. 'Zullen we gaan kijken?' vroeg ik zachtjes. Ik had ook gemerkt dat er geen dieren waren. 'Als het vuur is, zouden we het kunnen tegenhouden.'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:00 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adelyna Ardere Ignis


    ''Wel voorzichtig zijn, hè'' grinnikte Develon, en ik lachte. ''Altijd'' Develon keek bedenkelijk naar de wond. ''Het is beter als je het verbind'' zei hij toen, en ik knikte. ''Ik denk het ook, ja'' zuchtte ik, en ik stond op. ''Gaat u mee?'' vroeg ik, toen ik aanstalten maakte om terug te gaan naar het dorp. Ik hield er niet van om mensen aan te spreken met 'u', maar ik had de koning liever niet op mijn dak, aangezien hij niet de meest.. Vredelievende persoon op de aarde was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alison Elva Pearson
    'Ik denk niet dat het vuur is, maar dat ze regens mee bezig zijn.' Zei ik langzaam. Ik kon me goed herinneren dat mensen ooit hadden gezegd dat er nooit gebouwd mocht worden hier, maar dat andere het wel wilde. Ik had de gekste ideeën gehoord, zoals een dam dat dan alle water tegen houd. Zou het een dam kunnen zijn. 'Kom we gaan kijken!' Zei ik hard. En ik stapte naar voren.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aquamarine loana Aquaticcycrebey (heefd ze het tegen aqua?)

    'Kan ik nog naar dat soort kamp toe, majesteit?'

    Ik draai me om en kijk Azuhtosea aan.
    'Heb je je beslissing gemaakt? weet je het zeker?' vraag ik en ik kijk haar aan terwijl ik mijn haar borstel.
    Sarona staat op en ze geeft Azuhtosea een kopje tegen haar been als begroeting.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Emma Butterfly
    'Kom we gaan kijken!' zei ze hard. Ik knikte. Ze zei dat het geen vuur was maar misschien een dam, dat kon ook. Ik voelde mijn zwaard en mijn pijl en boog. Ook ik begon te rennen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Develon Cantilé

    "Ik denk het ook, ja. Gaat u mee?" Vraagt Adelyna als ze opstond.
    "U? Alsjeblieft, zeg gewoon Je, of Develon." Zeg ik dan.
    Iedereen noemt me al 'U', ik voel me dan zo ongemakkelijk.
    Ik liep naast Adelyna richting het dorp. Mensen daar knikte en sommige buigen, ik hief een aantal keer mijn hand en knikte vriendelijk naar de mensen.
    Als we uiteindelijk aankomen bij Adelyna's woning kijk ik haar aan.
    "Heb je hulp nodig, of lukt het je wel?" Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:06 ]


    Ich liebe dich 27.12.23