• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Dan stort ik weer in.
    "Dat kan niet. Niemand kan het. Ik had gewoon haar baarmoeder door haar strot moeten verwijderen net. Misschien had ze dan geweten hoe het voelt. Ik ben niet harteloos Luca, echt niet."

We'll still love each other, forever and always. <3

Cassie
    Ik knik en glimlach naar Damon. 'Dat weet ik wel zeker,' glimlach ik. 'Ik weet zeker dat we allebei wel iemand vinden,' vervolg ik waarna ik even ik zijn buik prik, 'jij hebt zelfs dubbel veel kans,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    Ik trek haar tegen me aan. "Je bent ook niet harteloos Chèlle. Dat weet ik. Maar haar pijn doen heeft geen zin. Denk je echt dat je je daarna beter voelt?"

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik grinnikte en prikte haar terug. "Wordt ook bi, heb jij het ook. Heeft alleen maar voordelen hoor!" zei ik lachend.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Chèlle Ophelia McFadden

Ik schud mijn hoofd.
    "Nee. Ik hoop dat niemand zich zo hoeft te voelen als ik, nu." Ik verberg mijn hoofd ik Luca's shirt.

Cassie
    Ik lach en prik Damon weer. 'Neuh, ik hou het wel gewoon bij jongens. Die zijn interessanter.' Glimlach ik.

Luca Jones
    Ik hou haar stevig vast en strijk troostend over haar blonde haar. Ik werd plotseling boos om die opmerking, wist ze dit dan niet... Waarom zou je zoiets zeggen? Eerst zeggen dat ze spijt heeft en dan nog iets erachter aan slingeren.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Ohja, waarom dan? Ik denk dat een vrouw veel beter weet wat wel of niet fijn is." zei ik grinnikend.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Chèlle Ophelia McFadden

Ik voel mijn ogen heel zwaar worden, en val bijna tegen Luca aan in slaap. Maar ik wil niet slapen, niet nu. Maar buiten het feit dat mijn ogen zwaar worden, maakt Luca's gestreel over mijn haar, het alleen maar extra moeilijk.

Luca Jones
    "Laat je maar gaan." fluister ik zacht.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Als ik dat doe, dan slaap ik vanavond niet meer. En waarschijnlijk krijg ik toch alleen maar nachtmerrie's." Mompel ik zacht.
    "Luca het doet zo'n pijn. Mijn hart, mijn keel, alles."

Cassie
    'Hmm, dat is misschien wel zo maar dat betekend ook dat ik bij hun weet wat ze fijn en lekker vinden. En bij een jongen moet je er altijd nog een beetje achterkomen, dat is leuker,'

Luca Jones
    Ik vervloek Cassie in mijn hoofd. Stom mens dat alles moeilijk maakt. Eerst voor mij, nu voor Chèlle. "Dan ga je niet slapen. Als je 's nachts wakker blijft, blijf ik ook wakker, belooft."

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Hmm okay, ja zo kun je het ook zien. Maaar ik hen de mogelijkheid om beide te kiezen waar ik uiteindelijk echt zin in heb." zei ik lachend, "Jij niet." Ik kroop nog wat dichter tegen haar aan.

Chèlle Ophelia McFadden

Ik kijk Luca aan en knik.
    "Het spijt me." Mompel ik. Ik wil niet zo zwak zijn voor zijn ogen.