• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik weet het niet. Soms doen we dingen uit woede die we niet menen." Antwoord ik.
    "Wat bedoel je met je geeft om me?" Er zijn nog zoveel meer dingen die ik wil vragen. Waaronder; Is dat genoeg om je leven lang bij me te blijven? Of misschien om samen een kind op te voeden? Maar geen van alle zeg ik het.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik knik even, ze heeft gelijk. Misschien zou ik nog wel sorry zeggen... Misschien. "Wat bedoel je met je geeft om me?" vraagt ze. "Ik bedoel daarmee dat ik je gelukkig wil zien, ik wil niet dat je pijn hebt, ik wil dat je het beste van het beste krijgt. Ik zou zelfs mijn leven ervoor geven." zeg ik zacht. Ze is me echt veel waard, vriendin of niet.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik glimlach zachtjes en begraaf mezelf in haar armen. "Dankjewel." zeg ik zachtjes, "Dat vind ik fijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Geen probleem,' zeg ik ook met een zachte toon. 'Ergens kalmeert het mij ook wel,' voeg ik er nog aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Normaal zou ik blij worden, maar nu lijkt niets te helpen. Normaal zou ik doorvragen of gewoon concluderen dat hij verliefd is, maar niet nu.
    "Oké." Ik trek mijn benen op en sla mijn armen er omheen. Het voelt alsof ik stik, alsof ik geen adem meer kan halen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik keek haar eventjes aan en glimlachte. Daarna kroop ik iets naar haar toe en kuste haar. "Deze verdien je gewoon." zei ik zachtjes toen mijn lippen die van haar weer los lieten. Ik kroop weer weg in haar armen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik kijk Damon verbaasd aan als hij me ineens kust. 'Deze verdien je gewoon,' zegt hij zacht waarna hij weer wegkruipt in mijn armen. Ik glimlach lichtjes. 'Dank je,' zeg ik zacht waarna ik mijn hoofd op zijn schouder leg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik merk hoe anders Chèlle doet. Ik sta op, loop de gang op en schreeuw een waarna ik hard tegen de muur sla waar een kleine deuk in komt. Deze woede en onmacht moet er gewoon even uit voordat ik weer terug kan en er voor haar kan zijn.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 0:05 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik hoor een schreeuw, een luide bonk en dan voetstappen. Ik weet dat het Luca is, maar het komt niet bij me aan. De brok in mijn keel word alsmaar groter en groter. Ik voel mijn ademhaling stokken en de tranen branden nog steeds achter mijn ogen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Na een tijdje liet ik haar weer los en glimlachte naar haar. "Dankjewel Cassie." zei ik zachtjes. Ik bleef alsnog dicht tegen haar aanzitten. "Hoe gaat het nu met jou?" Ik had een bonk en een schreeuw gehoord en ik gokte erop dat het Luca was, maar ik besteedde er geen aandacht aan. Daar had ik geen zin meer in.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 0:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Het gaat denk ik wel,' zeg ik met een zwakke glimlach. 'Het is gewoon dat ik echt helemaal níks van hem begrijp en dat is nogal irritant,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik haal diep adem, schop woest tegen de muur die licht trilt en wrijf in mijn natte ogen. Ik kan het niet nalaten om luid op God te schelden en loop dan terug naar Chèlle. Ik ga naast haar zitten, al een stuk rustiger. "Ik ben er voor je." zeg ik tegen haar.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik hoorde Luca gieren en schreeuwen, maar op dit moment maakte het me echt niks uit. Hij had het zelf verpest, again. Okay, mijn actie was niet handig. Maar hij verdiende het! Ik knikte naar Cassie. "Dat snap ik, daar heb ik ook last van." Ik legde mijn arm om haar heen en trok haar dicht tegen me aan. "We komen er allemaal wel weer boven op."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Voordat Luca binnen komt en me probeert te troosten, hoor ik hem vloeken en nog meer schade aanrichten.
    "Het geeft niet. Ik moet er maar gewoon aan wennen." Al betwijfel ik of ik ooit daar aan kan wennen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik knik en sla mijn arm om haar heen. "Ik wil dat ik er iets aan kan doen." zeg ik zacht. Ik vind het pijnlijk om naar haar te kijken als ze zoveel pijn heeft.


    Your make-up is terrible