• Ik moet binnenkort alwéér een spreekbeurt houden.
    Van de leerkracht mogen we kiezen over welk onderwerp we de spreekbeurt houden. Enkel heb ik geen idee waarover ik hem zou doen..

    Ideetjes? :Y)

    Een aangrijpende film? Je sport/hobby? Een land + zijn eten? Wat je later wil worden? Geen idee.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat interesseert je zoal? Probeer daar iets mee te vinden?

    Voor welk vak is het?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een land, een stad, pop-art, de heksenvervolgingen, kindermishandeling, 9/11, olieramp in de golf van Mexico, een planeet, geschiedenis van de popmuziek, de Franse revolutie, verslavingsproblematiek, immigratie, de Britse cultuur, festivals, de evolutietheorie van Darwin, Freud, Socrates, geschiedenis van de film, opwarming van de aarde, de tweede wereldoorlog, vrouwenhandel, James Ensor, Egyptische kunst, het expressionisme, ADHD, dyslexie, aardbevingen, abortus, elfstedentocht, olympische spelen, stonehenge, Atlantis, loverboys, Neo-nazisme, de doodstraf, Marilyn Monroe, dementie, de maffia, lichaamstaal, de zeven wereldwonderen, walvisjacht, greenpeace, WWF, Koning Arthur, Aboriginals, atoombommen, urban legends, autisme, het boeddhisme, Disney, Marie-Antoinette, macht van de media, ontstaan van het heelal, röntgenstraling, biochemie, zelfmoord bij jongeren, religies, Leonardo Da Vinci, een brug, een monument, Einstein, dans...
    Je kunt het echt over van alles hebben^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    lievelingsgerecht, chocolade, ijs, pretparken, achtbanen, natuurrampen, hekserij

    Ik deed het over het einde van de wereld en de leraar zei tegen mij dat hij het een héél origineel en leuk onderwerp vond. (:


    Not all those who wander are lost.

    Je favoriete artiest. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    K-pop; is origineel, wordt steeds bekender [no kidding], veel over te vertellen en ik kan er veel over vertellen als je evt. vragen hebt lol. Wist je dat een aardig deel van de Zuid-Koreaanse omzet uit culturele export bestaat?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 17:37 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo