• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Luca Jones
    Mijn blik kruist die van haar nog eens. "Jij ook." zeg ik zacht.

Your make-up is terrible

Celeste

"Nee!" Roep ik naar Damon.
    "Hmm, je zegt het zelf al. Van Luca. En relatie of niet, toch gedraag je je zo." Zeg ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik greep Celeste vast en sleur haar mee naar de kamer. Tegenstribbelen heeft geen zin daar ben ik veel te sterk voor. Ik zet haar neer op de bank en keek hij dwingend aan. "Genoeg!"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Chèlle Ophelia McFadden

Ik haal diep adem en besluit haar te negeren.
    "Luca, laat me los. Ik wil hier weg. Ik blijf geen seconde langer bij deze mensen." Ik leg de nadruk op het woord mensen.

We'll still love each other, forever and always. <3

[oh yea I love this fights xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik zucht even waarna ik weer naar Luca toeloop. 'Okee, misschien had ik het niet moeten zeggen,' geef ik toe, 'maar ik was gewoon boos en aangezien ik je niet pijn kan doen door je te slaan moest het wel met woorden,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Chèlle Ophelia McFadden

Ik kijk Cassie aan die nu vlak voor ons staat.
    "En jij!" Sis ik tegen haar.
    "Als jij ook maar voor een seconde denkt dat Luca ooit van je heeft gehouden, ben je nog dommer an ik dacht." Ik murmel nog een aantal scheldwoorden.

Celeste

"Genoeg!" Roept Damon als hij me neerzet op de bank. Hij kijkt me dwingend aan.
    "Waarom zou ik stoppen, als die Slet alles verkloot!" Ik zei het woord slet harder en richting de gang.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik rol met mijn ogen waarna ik Chèlle aankijk. 'Wie zegt dat ik dat ooit heb gedacht?' vraag ik aan haar. 'en trouwens, als hij zoveel van je houdt waarom zou hij dan met andere meisjes naar bed gaan? Tenminste in neem aan dat je veel van iemand houdt als je zolang iets hebt gehad'

[ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 23:02 ]

Damon Blake
    "Daarom niet. Jij blijft hier!" beveel ik Celeste en ik loop de kamer weer uit. De deur draai ik, voor de zekerheid, op slot. Ik loop terug naar het groepje dat nog steeds bezig is. "Chèlle, het spijt me dat Celeste zo tegen je deed. Ze probeert me alleen maar te beschermen." Ik keek Luca aan. "Sorry dat alles hier zo kut loopt.. Ik wilde gewoon dat jij ook zou voelen wat ik voel." Ik legde mijn arm als steun om Cassie heen. "Nu is het genoeg Cassie." Ik keek Chelle nog eens aan. "We snappen het." Daarna richt ik me weer tot Cassie. "Kom."

[ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 23:02 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik kijk gepijnigd naar Cassie. Daarna kijk ik naar Damon. "Het maakt niet uit wat jullie tegen mij zeggen, als jullie mijn verloofde maar met rust laten, die kan er niets aan doen. En ik heb liever niet dat Celeste haar uit scheld voor slet, want ze is alles behalve."

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Ik kijk Cassie smerig aan en wendt me dan tot Damon.
    "Houd haar in het vervolg in toom. Luca kan niet elke keer bij me zijn." Ik grijns sluw. Dan hoor ik Luca's woorden en dat verbaasd me een beetje.
    "Dus zie je nou wel, Cassie, Celeste? Allebei. Zou ik een slet zijn, of zou Luca niet van me houden? We zijn immers verloofd. En Celeste, ik mag aan mijn verloofde zitten wanneer ik dat wil."

[ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 23:05 ]

Damon Blake
    "Wil je me nog meer pijn doen..." zei ik nu weer snikkend tegen Luca, "Dat lukt je heel goed.." Ik knikte. "Is goed, het spijt me." Ik liet mijn hoofd hangen. "Hij vecht voor je, hopelijk ben je blij met hem."

[ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 23:06 ]

Celeste

Ik sta op en trek aan de deur. Op slot...
    Ik ram er op en roep Damon.
    "Doe open!" Schreeuw ik door de deur heen.
    "Ik ben nog niet klaar met haar!" Roep ik daarna.
    Ik heb nu last van een woedde aanval, dat is niet zo makkelijk te minderen.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik kijk naar Damon waarna ik weer naar Luca kijk. 'Nou veel plezier met je verloofde. Stuur maar een geboortjekaartje als jullie eerste kind er is,' zeg ik sarcastisch waarna ik Damon bij zijn hand pak en weg loop. Dan draai ik me nog even om. 'En zie je nou wel dat je gelogen hebt want waarom zou je trouwen met iemand waar je niet verliefd op bent?'