• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik op wat Damon zegt en kijk dan naar Luca. 'Maar als ze een kind wil kan ze er toch een adopteren?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Het spijt me voor dat." zeg ik zacht tegen Damon, ik weet wat hij bedoeld. "Ik heb jullie gekwetst met een leugen, ik zei het alleen om jullie terug te pakken." Ik sla mijn ogen neer. Dan vraagt Cassie aan me of ze geen kind kan adopteren, waarop ik aarzelend mijn hoofd schud. Dan hoor ik Chèlle gillen. Ze is vast in slaap gevallen. "Ehm, bedankt." glimlach ik naar ze. "Ik moet weer weg." Ik loop snel weer door de deur, mijn eigen kamer in. Daar ligt ze op de bank en ik trek haar in mijn armen. "Chèlle, wakker worden." zeg ik en ik schud haar zacht door elkaar.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 1:43 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik schrik wakker en kijk recht in Luca's gezicht. Zuchtend laat ik mijn hoofd naar achteren vallen.
    "Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet, Luca."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Bedenk dat later maar." zeg ik zacht. Ik til haar op en leg haar in bed, waarna ik haar schoenen uitdoe en naast haar kom liggen. "Rust nu maar gewoon uit."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Chelle gilt en Luca gaat er snel heen. 'Dus,' zeg ik na een tijdje tegen Damon, 'waar waren gebleven?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dank je, dat je er voor me bent." Ik leg mijn hoofd op Luca's borstkas en kruip tegen hem aan.
    "Ik houd van je." Mompel ik, genietend van zijn lichaamswarmte. Niemand heeft ooit zo goed voor me gezorgd als Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik ben er graag voor je, dat weet je toch." Ik sla mijn arm om haar heen. "Ik hou ook van jou."


    Your make-up is terrible

    [Bedtijd! Mitchell is trouwens al naar bed lol.]


    Your make-up is terrible

    [Haha okee :p ik ga ook maar slapen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Slaap lekker. Ik heb nog even mijn post van 1:30 aangepast.]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik glimlach en sluit mijn ogen, om na te denken. Komt het allemaal wel goed? Ik wil Luca niet opzadelen met mijn problemen. Zou hij het niet vervelend vinden? Telkens met mij. Ik haat dit gevoel. Dit is bijna even erg als verlaten worden. God, laat de pijn stoppen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Nu ga ik ook echt, echt, echt slapen.]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cirinde
    Ik berg het flesje weer op, maar weet dat hij wilde. Hij moet het zelf weten. 'Wat zou je nu het liefst willen doen?' vraag ik na een tijdje zwijgen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damon Blake
    "Ik had het niet alleen daarover maar goed." Chèlle schreeuwde en Luca ging ervandoor. "Ja ga maar snel weer." zei ik zacht toen hij weg was. "Hij houdt ook compleet geen rekening met gevoelens van anderen." zei ik terwijl ik Cassie aankeek. "Ik heb veel vampieren ontmoet, ook die die niet zo gedisciplineerd waren." En ik wees naar mij nek waar allemaal littekens zagen. "Maar ze hielden wel rekening met hoe ik mij voelde." Ik zuchtte diep. "Hij ging zelfs nog moeilijk doen omdat ik, toen ik me aanbood als vrijwilliger, iets meer aandacht besteedde aan Hanna." zei ik nadenken, "Nu doet hij precies hetzelfde bij mij alleen dan veel erger." Zou hij het expres doen..?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik glij even met mijn vingers over de littekens in Damon's nek waarna ik hem aankijk. 'Luca is gewoon,' ik denk even na,' ik weet het niet echt. Je zou kunnen zeggen dat hij een type is die aandacht nodig heeft maar dat is hij ook niet echt. Ik denk dat hij gewoon verward is. Het was al ingewikkeld en nu Chelle er is....Misschien gaat hij ook wel gewoon naar haar toe omdat hij ja zei dat hij niet te veel om mensen wil gaan geven, hij had al een keer iemand verloren waarvan hij veel hield en ik weet hoe dat voelt en geloof me dat voelt echt niet fijn. En tsja Chelle kan niet doodgaan. Nouja eigenlijk is ze al wel dood maar je snapt wel wat ik bedoel. Ik weet alleen dat hij bij haar weg was gegaan omdat hij zich niet wilde binden of zoiets. En als hij zich al niet aan een vampier wil binden, wil hij dat denk ik al helemaal niet met een mens,'

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 12:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered