• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    Ik gaap en rek me even uit, om daarna naar achter te leunen in het gras. Ik draai mijn hoofd om, en kijk Wyn aan.


    El Diablo.

    Yasmin

    Weer terug gegaan in mijn lichaam loop ik de tent uit en ga naar Wynter en Tyler toe. 'Omfg, zo weird haha. Ik zat net in je lichaam.' Lach ik naar Ty. 'Ik begin hier best de handigheid in te krijgen. Moet je zien.' Ik concentreer me opnieuw, maar er gebeurt dit keer niets. Ik trek een pruillip. 'Waarom lukt het niet?' Dan zie ik dat de mist is weggetrokken. 'Oh, de mist is weg. Best jammer...'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    'Doe dat nooit meer, ik zag mezelf gewoon, alsof ik uit mijn lichaam werdt gestopt' grinnik ik. Dan zie ik dat de mist weg is en haal mijn schouders op, 'jammer' mompel ik.


    El Diablo.

    (We zijn like het hele topic aan het volspammen...)

    Wyn

    Ik voel Tyler's ogen in mijn rug priemen en kijk hem schalks knipperend met mijn ogen aan. Dan sta ik op en rek me uit. "Ik ga het bos verkennen. Misschien komen we een eng oud hutje tegen", mompel ik.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 15:29 ]


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik leunde ergens tegen een boom, en stak even een sigaret op. Ik nam een trekje, en voelde de rook binnendringen. Genietend sloot ik even mijn ogen. Dit had ik even nodig.. Ik blies de rook uit, en liep een beetje rond, opzoek naar de anderen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 15:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Het rook?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    'Wat?' grinnik ik, en leg mijn nek op mijn armen.


    El Diablo.

    Sweetest schreef:
    [Het rook?]


    [:'D Lol, shht, het is weekend hahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hahah, oké best wel herkenbaar :'d]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Yasmin

    'Sinds wanneer is onze Wynnie zo dapper?' Plaag ik haar. 'Ik heb geen flauw idee meer wat ik wil. Ik heb de hele tijd het gevoel dat er nu een cameraploeg op me af gaat springen en roepen: "Iedereen hier zijn acteurs, er zijn camera's en speciale effecten, jij zit in MTV's Flash Prank!"' Zei ik verward.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 15:35 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    'Nou! Nu is het geen verassing meer!' riep ik quasi-boos.


    El Diablo.

    Yasmin

    Ik gooi plagerig een steentje naar hem. 'Erg leuk Ty.' Zeg ik sarcastisch. 'Pestkop.' Murmel ik er achter aan. Ik haal even mijn neus op. 'Heb je een sigaret opgestoken ofzo? Ik ruik rook.'

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 15:39 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    'Ik niet' mompel ik, en grijns. 'Ik kan ook echt de pestkop uit gaan hangen hoor' grinnik ik.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik werp haar een beetje verontwaardigd een vreemde blik toe. "Was het maar waar... maaer dan hebben ze wel hele coole special effects, dat ze in je dromen kunnen terechtkomen."


    help

    Yasmin

    'Misschien is dit wel een droom. Dat we dromen dat we dromen dat we een droom hebben gehad...' Okee, vreemde logica Yas. Mijn lichtgroene ogen dwalen door de ruimte. 'Volgensmij doet deze plek hele vage dingen met ons.'

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 15:44 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'