• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

Personage's

Meisjes:

Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

RollenTopic

Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.

Don't be like the rest of them, darling

Jade Sky Bright
    'Oké, zelfs ik vind dit vreemd' mompeld hij. Ik keek hem even aan. 'Ty jij veranderde net in Alexis.' Zeg ik droog. 'En ja mijn hand lijkt nu net een gloeilamp, maar ik heb je pijn weggehaald.' Zeg ik een beetje optimistisch. Mijn hoofdzin in mijn leen was. Always look on the bright side of life.

I'm finally back, Finally after a Year break

Wyn

Ik loop terug naar mijn tent en trek mijn slaapzak tegen me aan. Ik staar naar het canvas van mijn tent. Het is donkerblauw. Ik kan vaag de contouren van Tyler's en Alexis' tent onderscheiden, door het canvas en sluit mijn ogen. Het lukt niet echt om in slaap te geraken. Op de één of andere manier dùrf ik het niet. Ik ben bang om te slapen, om alleen te zijn en ik ben bang van het donker op dit moment. Een traan maakt een kronkelende weg van mijn oog naar mijn mondhoek. Ik neem mijn iPod en zet zachtjes muziek van Agnes Obel op, haal de oordopjes eruit en luister naar de muziek, zodat de stilte, die altijd ergens op de achtergrond bleef rondzwerven, een beetje luidruchtiger werd.

help

Tyler

'Wacht eens even, als ik in Alexis kan veranderen' grijns ik, opeens krijg ik een lachend grijnsje op mijn lippen. 'Dan kan ik vast ook in een wolf veranderen!' lach ik, en even later ben ik een grote witte wolf met grijze ogen. Ik grom even, en ren dan de tent uit. Ik ren rond het kamp en huil als een wolf.

[ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:41 ]

El Diablo.

Jade Sky Bright
    Serieus. Daar ging meneer ik verander in een wolf. Ik volg hem als hij in de bossen gaat. Hij begint te huilen en het voelt alsof ik dichtbij ben. Als ik hem niet kan vinden draai ik me om waar ik een echt wolf zie. 'Ben jij dat Tyler?' Vraag ik bibberend. Na een bijna raak hap en hard gegrom val ik op de grond en weet ik niets anders dan weg te rennen. Geen idee waarheen. 'Tyler help!' Gil ik nog tot de wolf op me springt en naar me gromt. De wolf was zwart grijs achtih en ty was een witte wolf. O god had genade.

(Tyler is dus Alexis geworden? XDD)

Wyn

Ik schrik me halfdood als ik een wolf hoor huilen. Bang als ik ben, blijf ik gewoon liggen, naar mijn muziek luisteren dat ondertussen is veranderd naar Sober van P!nk.

help

Tyler

Ik zie dat Jade word aangevallen door een echte wolf, en grommend ren ik erheen. Ik bijt in zijn nek, en smijt hem weg. Dan kijk ik Jade aan.

El Diablo.

[Nee Tyler is een wolf XD ]

El Diablo.

Wyn

Het lukt gewoon niet om te slapen. Ik pak m'n schoenen, m'n dikke trui en loop naar buiten. Ik wandel het bos in en kruip in een boom, ga op een tak zitten en blijf zitten, luisterend naar de muziek van mijn iPod. Ik hoor wolven huilen, maar ik blijf gewoon zitten. Ik zit graag in bomen. Was altijd al een beetje avontuurlijk geweest. Boogschieten, zwaardvechten en in bomen klimmen. Yep, dat was mijn ding.

help

Jade
    een andere wolf valt zijn soortgenoot aan. O god die wolven hadden hier honger. Als ik zijn witte vacht herken en de grijze ogen kijk ik hem even achterdochtig aan. 'Ty?' Vraag ik zacht. Ik had geen zin ok honden voer. Ik bedoel wolven voer te worden.

MEGUSTAZAYN schreef:
    [Nee Tyler is een wolf XD ]

(Nee, ik bedoel dat je bij één van je vorige posten Alexis zette i.p.v Tyler. XD)

help

Tyler

Ik knik, en verander daarna in mezelf. 'Ik hou nu al van deze gave' grijns ik, en trek Jade omhoog.

El Diablo.

Eglantine schreef:
    (...)

(Nee, ik bedoel dat je bij één van je vorige posten Alexis zette i.p.v Tyler. XD)

Oops...

El Diablo.

Wyn

Het begint lichter te worden. Ik kijk op mijn horloge. Vier uur 's ochtends. Zachtjes zing ik mee met Florence and the Machine's Blinding en staar naar het tafereel dat zich onder mijn boom afspeelt. Tyler was dus een shapeshifter. Leuk.

help

MEGUSTAZAYN schreef:
    (...)

Oops...

(XD)

help

Faye
    Ik kijk even rond en zie dan dat Jayden en Samantha ook bij het kampvuur zitten. Ik sta op en loop naar ze toe waarna ik naast Jayden ga zitten. 'Heb iets gemist toen ik sliep of zoiets? Sommigen doen een beetje apart,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered