• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

Personage's

Meisjes:

Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

RollenTopic

Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.

Don't be like the rest of them, darling

Tyler

'Ofcourse' zucht ik, en spring handig uit de boom. Ik loop terug naar het kamp, waar ik snel een redbull drink en het blikje in het vuur gooi. Nouja, wat er van over is.

El Diablo.

Wyn

Ik ga aan één van de takken hangen en laat me uit de boom zakken, huppel naar het kamp en pak een andere trui, omdat deze te koud is. Ik zet het tentzeil van mijn tent open en doe het muggenraamding dicht, zodat er geen enge dieren in mijn tent kunnen kruipen. Ik loop naar het meer en smijt wat water in m'n gezicht, probeer tevergeefs de uitgelopen mascara af te wassen en doe m'n haar in een slordige knot. Ik geeuw en zet uiteindelijk mijn iPod af.

help

Tyler

Ik zucht, en staar over het water uit. Fijn om te weten dat ze een tekenfilmfiguur boven mij kiest. Heel fijn..

El Diablo.

Wyn

Ik ga naast Tyler zitten. "Hoi", mompel ik. "Is het vreemd als ik zeg dat ik me nog steeds afvraag of vannacht een droom was of niet?", mompel ik. Ik kijk verward naar de overkant van het meer.

help

Tyler

'Nuhh' antwoord ik maar, en staar nog steeds voor me uit terwijl ik op mijn hand leun.

El Diablo.

Wyn

"Watiser?", vraag ik. Ik trek mijn benen op tegen mijn borst.

help

Tyler

'Het is fijn om te weten dat een tekenfilmfiguur beter is dan mij' mompel ik.

El Diablo.

Wyn

Ik schiet in de lach. "Meen je dat nu?", zeg ik lachend. "Flynn Rider is geweldig, maar ik kan sowieso niet met hem trouwen. Tenzij ik gek word, in een gekkenhuis beland en ze me met hem laten trouwen om me gerust te stellen. Als het je opbeurt, je hebt veel weg van Flynn", zeg ik. "Je bent zelfs beter." Het klinkt heel erg stil.

[ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:31 ]

help

Tyler

'Yay?' zeg ik maar. Maar kijk nog steeds over het meer.

El Diablo.

Wyn

"Ben je nu echt boos omdat ik een tekenfilm figuur leuker vind dan jij?", mompel ik stil. Ik staar naar mijn voeten.

help

Tyler

'Niet boos, wel beledigd' grinnik ik, 'maar je vind hem dus nog steeds leueker' mompel ik.

El Diablo.

Wyn

"Hij is grappig, maar jij bent schattig. Is niet echt te vergelijken", flap ik eruit. "Eigenlijk ben je ook best wel grappig", voeg ik nog toe.

[ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:38 ]

help

Tyler

Ik grijns, 'natuurlijk' grinnik ik. Ik kijk haar aan, maar grijns nog steeds.

El Diablo.

Wyn

"Ben je nog steeds beledigd?", vraag ik, nog steeds naar mijn voeten starend.

help

Tyler

'Nuh' zeg ik, en kijk haar grinnikend aan.

El Diablo.