• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    John Eduward McAlister

    Met mijn auto waren we gelukkig allemaal aangekomen bij het bos,
    terwijl we opweg zijn naar het meer waar we de tenten zullen opzetten, ik lijk een beetje op een pakezel met al die tassen die aan me hangen, een tas met een tent aan mijn linkesschouder en nog een paar tassen in mijn handen die van een paar van de meisjes waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn

    Ik typ even iets in op mijn gsm en begin dan te lachen om John. "Hulp nodig?", vraag ik lachend. Ik pak een van de tassen over die hij draagt en huppel naar het meer.


    help

    Alexis

    Een paar van mijn tassen had John al, maar ik heb veel spullen. Vooral voor mijn uiterlijk, ik moet er natuurlijk wel goed uitzien. Daarom was mijn Broer Tyler zo lief om de rest te dragen met zijn eigen tassen. Grijnzend sprong ik op zijn rug, 'Heb geen zin om te lopen' mompel ik.


    El Diablo.

    John Eduward McAlister

    'Graag' Andwoord ik als Wynter vraagt of ik hulp nodig heb, terwijl ze die vrijwel direct pakt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Glimlachend liep ik achter John aan, die mijn tas droeg. ''Dankjewel'' zei ik tegen hem, en liep vrolijk verder. Ik zag dat het meer in zicht kwam, en versnelde mijn tempo.

    [wist even niks zo snel ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    Ik draai me even om en huppel achteruit verder. "Moet ik nog wat dragen?", vraag ik glimlachend als ik Tyler en John nog steeds zie sleuren. Ik vraag me af waarom mensen zoveel spullen nodig hadden. Ik had gewoon een rugzak en een minikoffertje mee. En m'n gitaar. Ik rol met mijn ogen naar Alexis, die op Tyler's rug springt.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:41 ]


    help

    [ABO.] (yeah)


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Ik lach, 'tuurlijk zusje, maar je bent gewoon lui' grijns ik. Ik til de tassen en Alexis naar het meer, en zet het neer. 'Maar nu ga je mooi helpen met de tent' grijns ik. Ze grinnikt even, en helpt dan toch mee. En even later staat er een xxl tweepersoonstent.


    El Diablo.

    [Abo, moet zo trainen dus schrijf ws pas iets als ik terug ben]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wyn

    Als ik het meer bereikt heb, smijt ik mijn tassen ergens neer en plof neer aan de rand van het meer, trap mijn schoenen uit en ga met mijn voeten in het water liggen. Ik pak mijn zonnebril en zet die op m'n neus.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:39 ]


    help

    John McAlister

    In mijn ooghoeken zie ik Alexis op de rug van haar broer Tyler springen en ik rol even met mijn ogen, terwijl ik Sam 'Bedankt' hoor zeggen voor het dragen van haar tas, en al snel weer verdween terwijl Wyn vraagt of ze nog iets kan dragen, 'Nee lukt wel hoor' Zeg ik terwijl ik een tas wat hoger op mijn schouder hijs


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    De heerlijke zuivere dennengeur dringt mijn neusgaten binnen wanneer ik de eerste stappen in het bos zet. Grinnikend loop ik naar John toe, die een beetje onhandig met alle tassen staat te sjouwen. Ik pak mijn koffer. 'Thanks John.' Een zacht briesje aait langs mijn roodbruine haren. 'Kom, ik neem deze ook wel.' Ik pak een tas uit zijn handen en loop alvast verder.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:44 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik zag dat Wyn aan het meertje zat, en ik plofte naast haar neer. ''Heerlijk die zon'' mompelde ik, terwijl ik mijn zonnebril opzette. Ik ging op mijn rug liggen, en sloot mijn ogen voor een momentje.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:44 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    "Ja, he", fluister ik tegen Sam. Ik staar naar de lucht en de wolken en ga dan recht staan, doe mijn schoenen weer aan en begin met de tent op te zetten, terwijl ik luid Bird Song van Florence+The Machine zing.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:45 ]


    help

    Alexis

    Even later hebben we alles uitgepakt, en hebben we allebei een deel van de tent. Ik trek mijn kleren uit, want ik heb toch een witte bikini eronder aan. Ik zet mijn Rayban zonnebril op, en ga bij het meer zitten. Genietend van de zon.

    Tyler

    Ik zie dat Alexis al bij het meer zit, en ik ga daar in mijn zwembroek zitten. Ik kan het gewoon niet laten om met mijn abs te pronken. Genietend van het uitzicht, luister ik naar mijn Ipod.


    El Diablo.