• Like ,,dat ging ik mij een keer afvragen hea, Stel dat de wereld vergaat en dan gaan wij allemaal dood ><
    Maar dan is der duss niks meer .. VInd ik ><
    En toen ging ik een keer daar zo erg over nadenken dat ik gewoon gek werd zegmaar X']
    Heb je dat ook wel eens?
    Dat je zoo erg over iets gaat lopen nadenken dat je op een gegeven moment gewoon niks meer weet.
    Maar hoe kan dat eigenlijk ><
    Ik bedoel,, Je zit de hele tijd aan het nadenken ,, Maar als je dat dan egt tè erg doet weet je het opeens niet meer =.=
    Da vink dom X']


    Crack a bottle

    Ja. dat heb ik wel eens,
    over de dood.
    Wat er ernaa komt. en over sterren en zandkorrels. waar ik een topic over had gemaakt. :)

    jep, ik heb dat ook vaak, ga maar eens heel lang nadenken over de wereld en de ruimte, enz :)

    en wat er was als de ruimte er niet was, dan was er niks O.O

    Ga daar eens overnadenken, gegarandeerd dat je gek word :P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ja, soms ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    jep, ik heb dat ook vaak, ga maar eens heel lang nadenken over de wereld en de ruimte, enz :)

    en wat er was als de ruimte er niet was, dan was er niks O.O

    Ga daar eens overnadenken, gegarandeerd dat je gek word :P

    Ja lieve sgat ,dat deed ik duss =.='
    Ik was like ,, SOO digt bij om te weten wat er dan was ,,en toen wist ik niks meer X']
    En toen was ik gwn geak aan het worden..


    Crack a bottle

    Tjaaah,

    Gewoon er niet over nadenken.

    leef je leven, en heb plezier ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Jaah, x)
    Ben ik op eens zo aan het denken, als je dood bent, waar gaat je ziel [als er zoiets is]dan heen? Want er moeten wel geesten ofzo bestaan, toch als je die filmpjes enzo geloofd. Is er dan echt zo'n hiernamaals zoals ze vroeger zeiden? En is er misschien toch wel buiten aards leven?
    Als je daar lang over na denkt wordt je gwn gek. xD


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Tjaaah,

    Gewoon er niet over nadenken.

    leef je leven, en heb plezier ;)

    Maar daar kan ik like niks aan doen ,,ALs ik me verveel en het schiet in mijn gedachten MOET ik verder denken XD Heb ik ook als ik een zinnetje lees ,Als slaan de eerste 3 woorden NERGES op ,, Tog moet ik het dan aflezen van mezelf ><
    Da vink dom .. WRm zijn gedachtes soo ingewikkelt XD


    Crack a bottle

    daar moet je gewoon niet over na denken.. dat kan je je wel af vregen.. maar je krijgt er tog nog geen antwoord op ;]
    weet je,, dit heb ik net even snel verzonnen..
    like, eigenlijk denk ik er ook wel eens over na.. en dan word ik hlemaal paranowiede.. x']


    Dunno ><

    Ja... Ik heb het ook wl eens. x3.


    A. ikmisje.

    Met de godsdienstlessen zijn wij daar de laatste tijd al n hele tijd over bezig^^
    ik wordt er echt gek van dat ik geen antwoord weet:P


    Live for something or die for nothing

    Iedereen heeft die gedachte wel eens, je weet er gwn geen antwoord op omdat je het zelf nooit mee zal maken. Er zijn altijd fantasietjes achter zoals reïncarnatie, de hemel/hel/vagevuur, niks, ...
    Maar uiteindelijk gaan we wss nooit er een antwoord op krijgen. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Weetje wat ik een keer ging denken ..
    Dat de wereld weg was ,en alle mensjes soo naar beneden vielen de hele tijd X']
    En toen sgoot ik in de lach .. Wnt like ik was weer is heel serieus daar over aan het nadenken ,,Krijg je opeens son beeld in je gedachten van allerlei vallende mensjes met een zwarte achtergrond enseu X'] Weetje hoe grappig dat was..


    Crack a bottle

    dat heb ik als ik ga nadenken over hoe het is als je dood bent --'


    You're a star in heaven.

    Cool.
    Ik hoop dat er weer zo'n deeltjesverdingesser komt en dat alles dan in één keer vergaat zonder dat iemand het doorheeft. superrrr


    I recycle my thoughts.

    Cool.
    Ik hoop dat er weer zo'n deeltjesverdingesser komt en dat alles dan in één keer vergaat zonder dat iemand het doorheeft. superrrr

    Waarom moet alles dood dan ><


    Crack a bottle