• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:39 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk Luca aan en bestudeer zijn gezicht.
    "Maar, waarom niet? En waarom ben je dan nooit terug gekomen?" Vraag ik, compleet in de war.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Zou jij teruggaan naar degene die je hebt achtergelaten?" vraag ik zacht. "Ik was bang voor de pijn Chèlle..."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Als ik jou was, had ik teruggegaan. Ik had diegene uitgelegd waarom ik was weggegaan. Ik had mijn eigen fouten in de ogen gekeken. Want ik had geweten dat jij niet boos op me zou zijn. Ik had je terug gewild." Zeg ik, terwijl ik probeer mijn irritatie niet door te laten klinken, wat me geloof ik aardig lukt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Celeste

    "Neen ik heb niemand en daar moet ik nog over nadenken." zeg ik dan, als ik zie wst voor gezicht Damon trekt lach ik.
    "Niet die kop trekken!" Grinnik ik en geef hem een duwtje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Nu ben ik degene die mijn hoofd weg draait. "Laat maar." zeg ik, iets te bot. "Je begrijpt het toch niet."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik grinnikte. "Niet eens?" zei ik toen ik hoorde dat ze niemand had. "Dat verbaasd me eerlijk gezegd wel hoor, nichtje." "Daar moet ik nog even over nadenken." zei ze toen op mijn vraag. Ik lachte. "Hahaha, wat ben ik toch geniaal hé."

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 13:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik wil het wel begrijpen." Fluister ik zacht en draai Luca's gezicht naar me toe.
    "En ik snap je ook wel. Maar je kent me toch? Ik had heus niet boos geworden." Ik kijk hem recht in zijn ogen aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Celeste

    "Verbaasd je? Hoezo dat dan" grinnik ik.
    "En je bent super geniaal" lach ik en geef hem en duwtje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ik trek mijn wenkbrauw op. "Jij word niet boos? Je werd net al boos omdat ik van Cassie dronk." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Je bent mijn nichtje. Onze familie is bekend om er fantastisch uit te zien. Dus ja dan verbaasd het me." zei ik lachend, "Familie eigenschap." Ik viel om door haar duw en bleef lachend liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Celeste

    "Tja ik ben een lekker ding. Maar ik wacht op de goede." Grijns ik.
    Ik ga boven op Damon zitten en zet mijn handen in zijn zij en begin hembte kietelen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake
    Ik knikte. "Dat is slim van je." Ze ging boven op me zitten en begon me te kietelen. Ik kronkelde heen en weer en probeerde te ontsnappen. "Niet do..oen" zei ik lachend, "Ik kan daar niet tegen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oké, dus misschien had ik een klein beetje boos geworden?" Probeer ik grinnikend.
    "Maar zeker niet zoals daarnet. Nou alsjeblieft, lach weer." Met mijn duim en wijsvinger duw ik zijn mondhoeken omhoog in een debiele glimlach.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik grinnik even zacht. "Goed, dat kleine beetje zou ik nog wel aankunnen." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    "Wat zei je?" Vraag ik en ga nog even door.
    Ik probeer Damon onder me te houden maar ik val ervan af ik probeer me weer boven op hem te werken maar het lukt niet, want ik lig dubbel van het lachen.


    Ich liebe dich 27.12.23