• heey,
    ik ben een story begonnen over One Direction (meest Harry) en een meisje en het gaat over verliefd zijn op je beste vriendin. er zit voldoende drama in en romantiek (;
    alleen heb ik een 'probleem'.. ik heb bijna geen abo's of mensen die reactie's zetten/mijn verhaal lezen..
    zou je mijn story eens willen lezen en reactie plaatsen? want ik weet niet of ik wel nog door zal gaan als niemand ze toch bijna leest.. :(
    hier is een link: [url]http://www.quizlet.nl/stories/79618/just-in-love-with-my-best-friend-ft-harry-styles/
    [/url]
    dank je xx

    Hey,
    Je verhaal is best leuk. Alleen vind ik het niet zo fijn dat het slordig Nederlands is.
    Xxx


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Ronjaxx schreef:
    Hey,
    Je verhaal is best leuk. Alleen vind ik het niet zo fijn dat het slordig Nederlands is.
    Xxx

    dankje,maar hoe bedoel je slordig nederlands ? xxx

    Je vergeet soms hoofdletters, leestekens en spaties en er staan best wel wat spellingsfouten in.

    Xxx


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Hmm, schrijf je het ook voor jezelf omdat je het leuk vind om te schrijven of schrijf je alleen voor lezers?
    Als je voor jezelf zou schrijven, maakt het je niet uit hoeveel abo's of lezers je hebt. ;)

    Miyavizm schreef:
    Hmm, schrijf je het ook voor jezelf omdat je het leuk vind om te schrijven of schrijf je alleen voor lezers?
    Als je voor jezelf zou schrijven, maakt het je niet uit hoeveel abo's of lezers je hebt. ;)

    ik schrijf voor mezelf maar hoe zou je zelf zijn? ik wil mijn verhaal met de wereld kunnen delen (: