• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:39 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik ben blij dat ze van onderwerp veranderd. "Ja, Cuba hoort sowieso bij mijn minst favoriete." zeg ik. "En Amerika." fluister ik erachter aan. Het land was geweldig, evenals de herinneringen eraan. Maar dat was de plek waar ik haar had achter gelaten.


    Your make-up is terrible

    Celeste


    "Ik kan er denk ik wel aan wennen." Zeg ik zachtjes.
    Ik kijk Damon aan. "Heb jij jezelf dan echt serieus als vrijwilliger opgeven?" Vraag ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake

    "Gelukkig maar." zei ik glimlachend en deed haar haar weer door de war. "Heb jij jezelf dan echt serieus als vrijwilliger opgegeven?" vroeg ze toen. Ik knikte rustig. "Ja, dat heb ik. Heel vaak al. Het is gewoon, het voelt zo lekker."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "En Amerika." Fluistert Luca nog. Mijn gezicht betrekt. Na Luca weg was heb ik nog twee weken op hem gewacht. Daarna ben ik weggegaan en nooit meer naar Amerika geweest.
    "Daar moet ik het mee eens zijn." Pers ik uit mijn keel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Celeste

    "Lekker?" Ik doe mijn haar weer goed.
    "Maar, doen die tanden in je nek dan geen pijn?"
    Eerlijk gezegd ril ik wel bij die gedachten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ik streel zacht over haar hand en weet niet wat ik moet zeggen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik zou het alsnog een keer over willen doen. Maar dan goed." Fluister ik. Misschien ooit, als we hier weg moeten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Hmm, een beetje. Maar het is niet onplezierig. Tenminste als de vampier die je laat drinken ook gewoon normaal en voorzichtig met je omgaat." zei ik nadenken. Ik streelde over mijn nek en glimlachte eventjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Amerika is niet meer wat het was, darling." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik keek naar zijn nek en zie een aantal littekentjes.
    "Maar. Vind je het niet zonde?" Vraag ik doelend op zijn littekentjes.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake

    Ik keek haar aan. "Normaal blijven er geen littekens over.." zei ik zachtjes, "Dat heb je alleen als vampieren te wild zijn en de wondjes niet dicht likken." Ik keek even naar de het dekbed. Het was een donkerblauw 2 persoons dekbed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat is waar. Maar ik houd van het strand in LA, het is zo wit, en mooi. Als ik ooit een vaste woonplek wil, is het daar. Op het strand dan, natuurlijk. Een licht, groot huis met witte vitrage die door het briesje heen en weer wapperen." Ik raak diep verzonken in gedachten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik schud haar wakker uit haar droom. "Zo lang kan je niet in het zonlicht overleven Chèlle." zeg ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Maar een meisje mag toch dromen?" Kon ik dat nog maar, ik hield van de zon. Nu is hij mijn klok.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Celeste

    "Moet ik stoppen?" Vraag ik dan omdat ik zie dat hij wegkijkt.


    Ich liebe dich 27.12.23