• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:39 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik knik. "Ja, meer hoeft er toch niet te gebeuren?" zeg ik zacht. Ik kan niet zeggen dat ik niet naar meer verlang maar ik kan mezelf in de hand houden.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Nee inderdaad. Dit is eigenlijk veel beter, weet je. Intieme momenten." Voor zover dat gaat bij ons.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach vaag. "Wel gestoorde intieme momenten dan." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Ja maar zo zijn wij nou eenmaal. Ik kan me niet herinneren dat we ooit iets superromantisch hebben gedaan. Jij wel?" Vraag ik dan. Want als dat zo was was ik er niet bij met mijn hoofd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Nee, volgens mij niet." zeg ik. "Het meest romantische was dan samen iemand doodbijten en seks hebben in zijn bloed."

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 10:47 ]


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Ah bah, Luca! Dat is dus zo niet waar. Dan was de eerste keer in Nederland romantischer, hoor." Ik frons en denk terug aan de bloedbaden, was het opwindend? Ja, maar niet romantisch.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik lach even. "Help me even herinneren."


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    Ik schraap mijn keel.
    "Nederland, 1945," Begin ik te citeren.
    "Het was Mei. Iedereen was blij dat de oorlog over was. Behalve jij. Iedereen vierde feest en, Nederlanders kennende, vloeide de alcohol rijkelijk. Ik stond erop dat je iets minder chagrijnig moest worden en ik wilde toen ook echt weggaan. Toen op straat heb je openlijk gezegd dat je van me hield." vertel ik glimlachend.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach en denk aan die dag. "Ja, ik was bang dat je echt wegging." zeg ik zacht. "Ik wist niet dat je dat nog wist."


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Natuurlijk wel. Ik weet zelfs nog dat je me Ophelia noemde in 1889. Omdat je Chelle te hoerig vond klinken. Natuurlijk was dat in die tijd ook zo, maar toch noemde iedereen me Chelle, maar jij bleef het weigeren." ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht, altijd als ik daaraan denk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik had het niet zo op hoertjes." mompel ik. "Zeker niet op irritane hoertjes." Ik prik zacht en pesterig in haar buik.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Ik was gelukkig geen bedelende hoer." sis ik terug.
    "Maar het is me perfect duidelijk gemaakt waar je absoluut niet van hield." Ik laat mijn tong langs mijn hoektanden glijden en grijns naar Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik wend mijn gezicht af voordat ik opgewonden raak van haar. Ze daagt me gewoon nog steeds uit. "Heb je daar problemen mee?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Nee hoor, waarom zou ik? Ik ben al 123 jaar geen hoer meer." ik haal mijn schouders op en begin met mijn haar te spelen.
    "Misschien ga ik weer eens een keertje voor rood." Mompel ik tegen mezelf terwijl ik naar een pluk haar kijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach. "Gelukkig niet nee." Ik zie haar spelen met haar haar. "Misschien ga ik weer eens een keertje voor rood." mompelt ze teen zichzelf. "Ik vind blond mooier." zeg ik schouderophalend. Eens kijken hoe ze daarop reageert.


    Your make-up is terrible