• Ben jij het ook helemaal zat om telkens weer de naam van je personage in te typen? Telkens weer alle BB-codes toe te voegen?

    Dan heb ik nu wat voor je! Mijn zelf geprogrammeerde programma, RPG Helper.
    Wat doet het vraag je? Het slaat de namen van je personage op en geeft je de mogelijkheid die op elk willekeurig moment te selecteren. Zodra je op selecteren hebt gedrukt staat het onder CTRL-V en kun je er gelijk gebruik van maken.
    Op dit moment kun je 4 6 namen invullen, opslaan en gebruiken. Het scherm zal altijd op de voorgrond zijn zodat je meteen toegang hebt tot de namen van je personages. En als je hem niet meer op de voorgrond wilt druk je gewoon op het "-" teken rechtsboven in.



    Hoe te gebruiken:
    1. Vul je personage namen in.
    Je kunt BB-codes gebruiken als je wilt.
    2. Sleep RPG Helper naar een plek waar hij verder niet stoort
    3. Klik op de naam die je wilt gebruiken.
    4. De naam staat nu onder CTRL-V
    5. Plak de naam waar je hem nodig hebt



    Download:
    Het is 100% vrij van virussen en ongewenste dingen.
    Dat beloof ik je en als dat niet genoeg is heb ik hier een virusscan voor je.
    Klik hier om RPG Helper te downloaden.


    Huidige Versie: 1.1

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    "RPG Helper wordt niet vaak gedownload en is mogelijk schadelijk voor uw computer"
    FUUUUUUU.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Endure schreef:
    Zoveel werk is het niet om [b] en de naam van je personage in te typen toch?
    Als je dat al veel werk vindt, waarom RPG je dan überhaupt? RPG'en is nou eenmaal veel schrijven -facepalm-

    Het kost trouwens meer werk dat programma te downloaden, elke keer te moeten openen en 'selecteren'


    Heel veel blijkbaar want jij doet het ook meteen fout. Ik ook, ik typ ze vaak fout, als ik het kopier, kopieer ik er iets anders over heen, ga zo maar door. En het is niet veel werk want ik heb hem de hele dag openstaan en druk alleen op selecteren en ik ben klaar. Ik ben er dolblij mee.


    Your make-up is terrible

    Peacekeeper schreef:
    "RPG Helper wordt niet vaak gedownload en is mogelijk schadelijk voor uw computer"
    FUUUUUUU.

    Ja logisch, staat net online :W
    Waarom werkt het spul nou niet mee D:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Werkt het nu voor mensen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Heel veel blijkbaar want jij doet het ook meteen fout. Ik ook, ik typ ze vaak fout, als ik het kopier, kopieer ik er iets anders over heen, ga zo maar door. En het is niet veel werk want ik heb hem de hele dag openstaan en druk alleen op selecteren en ik ben klaar. Ik ben er dolblij mee.


    Dat ik een typfout maakte betekend niet dat het veel werk is --''
    Ik vind het gewoon dom dat je er helemaal een speciaal iets voor gaat downloaden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat ik een typfout maakte betekend niet dat het veel werk is --''
    Ik vind het gewoon dom dat je er helemaal een speciaal iets voor gaat downloaden.


    Het downloaden duurt ook zó lang hé. Wel enkele seconden, wauw.


    Your make-up is terrible

    Endure schreef:
    (...)

    Dat ik een typfout maakte betekend niet dat het veel werk is --''
    Ik vind het gewoon dom dat je er helemaal een speciaal iets voor gaat downloaden.

    Nou dan gebruik je het niet. Er zijn genoeg anderen (en anders zullen er genoeg anderen zijn) die er wel blij mee zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, een paar maanden geleden was dit voor mij goed van pas gekomen, toen had ik behoorlijk wat personages 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het klinkt wel handig, ik zal eens even kijken ;D
    Vet knap dat je zoiets kan maken trouwens 0-0

    Vluuv schreef:
    Het klinkt wel handig, ik zal eens even kijken ;D
    Vet knap dat je zoiets kan maken trouwens 0-0

    Het is best makkelijk als je logisch nadenkt. Het plaatje bevat btw ook een deel van de code van het programma ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Duuude, dit is zo cool _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is best makkelijk als je logisch nadenkt. Het plaatje bevat btw ook een deel van de code van het programma ;p


    Het ziet er echt kapot lastig uit :'D Echt respect dat je dat allemaal begrijpt _O_

    Maar het is een handig programmaatje, hij werkt goed c:

    Vluuv schreef:
    (...)

    Het ziet er echt kapot lastig uit :'D Echt respect dat je dat allemaal begrijpt _O_

    Maar het is een handig programmaatje, hij werkt goed c:

    Ik ben blij dat je het handig vind en dat het goed werkt.

    @Pollux, dankjewel =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh, hij doet het nog steeds niet(no_chears)
    Maar wel überknap dat je dit kan, op dat soort gebieden ben ik echt een digibeet :W


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    Meh, hij doet het nog steeds niet(no_chears)
    Maar wel überknap dat je dit kan, op dat soort gebieden ben ik echt een digibeet :W

    Wat stom zeg en dankjeweeeel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.