• Ben jij het ook helemaal zat om telkens weer de naam van je personage in te typen? Telkens weer alle BB-codes toe te voegen?

    Dan heb ik nu wat voor je! Mijn zelf geprogrammeerde programma, RPG Helper.
    Wat doet het vraag je? Het slaat de namen van je personage op en geeft je de mogelijkheid die op elk willekeurig moment te selecteren. Zodra je op selecteren hebt gedrukt staat het onder CTRL-V en kun je er gelijk gebruik van maken.
    Op dit moment kun je 4 6 namen invullen, opslaan en gebruiken. Het scherm zal altijd op de voorgrond zijn zodat je meteen toegang hebt tot de namen van je personages. En als je hem niet meer op de voorgrond wilt druk je gewoon op het "-" teken rechtsboven in.



    Hoe te gebruiken:
    1. Vul je personage namen in.
    Je kunt BB-codes gebruiken als je wilt.
    2. Sleep RPG Helper naar een plek waar hij verder niet stoort
    3. Klik op de naam die je wilt gebruiken.
    4. De naam staat nu onder CTRL-V
    5. Plak de naam waar je hem nodig hebt



    Download:
    Het is 100% vrij van virussen en ongewenste dingen.
    Dat beloof ik je en als dat niet genoeg is heb ik hier een virusscan voor je.
    Klik hier om RPG Helper te downloaden.


    Huidige Versie: 1.1

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is best makkelijk als je logisch nadenkt. Het plaatje bevat btw ook een deel van de code van het programma ;p

    Lol dat is wiskunde ook en toch krijg ik het voor elkaar om voor m'n examen een 3.6 te halen :'DD Ahahaha fail.
    Inderdaad wel awesome als je het kan maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Lol dat is wiskunde ook en toch krijg ik het voor elkaar om voor m'n examen een 3.6 te halen :'DD Ahahaha fail.
    Inderdaad wel awesome als je het kan maken.

    Hmmm, true shit is true. Daar heb je helemaal gelijk in.
    En dankjewel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chapo dat je dat kan maken. (:
    Dat ziet me er echt wel nog handig uit als je RPG't. Dat doe ik dus niet, dus zal ik hiervoor passen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dankjewel =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er is een nieuwe versie online *O*
    Lees de edit voor informatie.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat is er veranderd? :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oh godd, gaat het proberen !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb er nog 2 extra plaatsen bij gedaan en geupload. Heeft iemand het nog nodig?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil hem wel graag, momenteel is het niet noodzakelijk maar het is altijd handig voor later. Echt knap hoe je dat trouwens gemaakt hebt (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yule schreef:
    Ik wil hem wel graag, momenteel is het niet noodzakelijk maar het is altijd handig voor later. Echt knap hoe je dat trouwens gemaakt hebt (:

    Danku ^^ Ik gebruik hem ook weer, zit nu in RPG's met iets langere en moeilijkere namen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat kan je toch ook allemaal opslaan in notities of een ander standaard schrijfprogamma op je Laptop of Computer? Ik begrijp het nut van dat hele programma niet helemaal.

    Chapters schreef:
    Dat kan je toch ook allemaal opslaan in notities of een ander standaard schrijfprogamma op je Laptop of Computer? Ik begrijp het nut van dat hele programma niet helemaal.

    Dat kun je, maar dan moet je alles selecteren, kopieren en weer plakken. Nu sla je stap 1 en 2 over. Je hoeft het ook niet te gebruiken hoor. Ik vind het handiger en andere mensen, die veel RPG'en, ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat ik een typfout maakte betekend niet dat het veel werk is --''
    Ik vind het gewoon dom dat je er helemaal een speciaal iets voor gaat downloaden.


    Couldn't agree more. Maar ja, als mensen met veel personages dat handig vinden, gebruik het dan vooral.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Couldn't agree more. Maar ja, als mensen met veel personages dat handig vinden, gebruik het dan vooral.

    Het is ook bedoeld voor mensen die veel RPG'en. Ik gebruik het nu ook weer vanwege Survival of the Fittest, omdat het zo'n lange ingewikkelde naam is. En dat telkens typen kost zoveel moeite.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    That's so awesome!
    Ik ga hem alleen niet downloaden, omdat ik niet denk dat het werkt met het programma wat ik gebruik om het überhaupt te lezen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes