• Ben jij het ook helemaal zat om telkens weer de naam van je personage in te typen? Telkens weer alle BB-codes toe te voegen?

    Dan heb ik nu wat voor je! Mijn zelf geprogrammeerde programma, RPG Helper.
    Wat doet het vraag je? Het slaat de namen van je personage op en geeft je de mogelijkheid die op elk willekeurig moment te selecteren. Zodra je op selecteren hebt gedrukt staat het onder CTRL-V en kun je er gelijk gebruik van maken.
    Op dit moment kun je 4 6 namen invullen, opslaan en gebruiken. Het scherm zal altijd op de voorgrond zijn zodat je meteen toegang hebt tot de namen van je personages. En als je hem niet meer op de voorgrond wilt druk je gewoon op het "-" teken rechtsboven in.



    Hoe te gebruiken:
    1. Vul je personage namen in.
    Je kunt BB-codes gebruiken als je wilt.
    2. Sleep RPG Helper naar een plek waar hij verder niet stoort
    3. Klik op de naam die je wilt gebruiken.
    4. De naam staat nu onder CTRL-V
    5. Plak de naam waar je hem nodig hebt



    Download:
    Het is 100% vrij van virussen en ongewenste dingen.
    Dat beloof ik je en als dat niet genoeg is heb ik hier een virusscan voor je.
    Klik hier om RPG Helper te downloaden.


    Huidige Versie: 1.1

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Instagram schreef:
    That's so awesome!
    Ik ga hem alleen niet downloaden, omdat ik niet denk dat het werkt met het programma wat ik gebruik om het überhaupt te lezen.

    Hoe bedoel je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?


    Ik gebruik het programma ZoomText om mijn scherm te vergroten - anders kan ik het gewoon niet lezen. Die werkt alleen niet mee met de meeste programma's, waardoor hij het beeld wel vergroot, maar alle andere onderdelen werken niet. Zoals de spraak die uitgebreider is dan wat je van Windows zelf krijgt en ik heb een andere cursor, die veel duidelijker zichtbaar is dan dat knipperende streepje, maar die doet het dan ook niet en ga zo door.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Instagram schreef:
    (...)

    Ik gebruik het programma ZoomText om mijn scherm te vergroten - anders kan ik het gewoon niet lezen. Die werkt alleen niet mee met de meeste programma's, waardoor hij het beeld wel vergroot, maar alle andere onderdelen werken niet. Zoals de spraak die uitgebreider is dan wat je van Windows zelf krijgt en ik heb een andere cursor, die veel duidelijker zichtbaar is dan dat knipperende streepje, maar die doet het dan ook niet en ga zo door.

    Oh, okay. Dat weet ik niet. Dan zou je het moeten uitproberen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het is ook bedoeld voor mensen die veel RPG'en. Ik gebruik het nu ook weer vanwege Survival of the Fittest, omdat het zo'n lange ingewikkelde naam is. En dat telkens typen kost zoveel moeite.


    Moet je ook maar niet zo'n lange naam gebruiken hihi


    Aan niets denken is ook denken.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat kun je, maar dan moet je alles selecteren, kopieren en weer plakken. Nu sla je stap 1 en 2 over. Je hoeft het ook niet te gebruiken hoor. Ik vind het handiger en andere mensen, die veel RPG'en, ook.


    Oké nu snap ik het principe al wat beter!