• -

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:07 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Stockholm schreef:
    Oké, nu vraag ik me echt af wat er in het hoofdbericht (of hoe je dat ook mag noemen) stond.

    En plotseling is de tekst verwijderd
    hoe toevallig


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    En plotseling is de tekst verwijderd
    hoe toevallig

    en op facebook reageer je niet, pfff
    oeps, off-topic
    maar wat ik dus uit de reacties begreep is dat je aansteld om iets met je zusje ofzo ??

    I loll'ed at this!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ja
    de klote inter lag eruit
    on topic
    ik was vroeger ook zo
    veel geruzie en geschreeuw
    en nu ben ik wat ouder en dan denk ik terug
    dammn wat was ik stom bezig


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ben ik even blij dat ik geen zusje of broertje heb!
    Pfoeh. Wat een drama om niks, mensen.

    Puberteit. De tijd waar lieve kinderen in helse secreten veranderen. /joke


    "Well, well. Look who we've got here!"

    leef ermee
    ik heb trouwens 3 zusjes
    ik ben zelf de oudste


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik had ook wel een bonje met mn zus (ik ben de jongste)
    maar toch hou ik van haar, en ik denk dat jij ook wel van je zusje houdt

    Stockholm schreef:
    Oké, nu vraag ik me echt af wat er in het hoofdbericht (of hoe je dat ook mag noemen) stond.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb het hoofdbericht niet gelezen, 't is verwijder --', dus ik kan niet echt beoordelen. Maar uit de reacties te zien lijkt het er op dat je drama om niks maakt.

    Ik snap sommige mensen hier ook niet hé, zeggen dat ze zelf zo geweldig zijn en dan ruzie gaan maken. Nou dan zijn jullie geen haar beter. -niet dat jij slecht bent want ik snap je best hoor-


    Your make-up is terrible

    Kom op zeg, wat een gedoe om niets. Hier is toch helemaal geen ruzie nodig? Dit meisje legt even hier haar probleem uit en ze wordt er echt niet beter van als iedereen reacties gaat plaatsen dat ze zich aanstelt. Come on. Grow the fuck up. (cat)


    26 - 02 - '16