• Naja ik heb dus gehoord dat je in België op veel scholen geen make-up op mag. En ik vroeg me af of dat nou klopt. Zo ja vind ik dat best wel raar eigenlijk. Dat je school bepaald wat je wel en niet mag dragen of hoe je er mag uitzien. (krul)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Op onze school mag dat zolang het niet te extreem is. ^^


    Let the Night embrace you

    Basisscholen denk ik :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Akuma schreef:
    Op onze school mag dat zolang het niet te extreem is. ^^

    En wat valt bij jullie school onder extreem?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet het niet. Ik zit gewoon lkkr in NL op school.

    iGoogle schreef:
    Ik weet het niet. Ik zit gewoon lkkr in NL op school.


    Smiling but close to tears.

    Ik ken een jongen die van zijn school af is getrapt omdat hij te 'gothic' was, en dat was gewoon in NL :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    iGoogle schreef:
    Ik weet het niet. Ik zit gewoon lkkr in NL op school.

    Jaa ik dus ook en ik ben er best wel blij mee als ik af en toe hoor hoe het in België op sommige scholen gaat. Zoals dat je op het schoolplein moet wachten tot je word opgehaald door de docent en je niet eerder mag zitten dan hun het zeggen ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    bij mij op school mag je ook niet alles dragen, dat staat in onze regels zo xD maar ik zit in NL op school


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    oebele schreef:
    bij mij op school mag je ook niet alles dragen, dat staat in onze regels zo xD maar ik zit in NL op school


    bij mij mag je alleen geen hoofddeksels ofzo.


    Smiling but close to tears.

    Bij ons op school mag het amper. Zodra het teveel opvalt enzo, mag het niet meer. Maar, mijn school is eigenlijk best wel streng. Piercings, opvallende kapsels, topjes met spaghettibandjes, rokken die boven je knieën komen & te laag hangende broeken mogen ook niet :'D


    Never run out of reasons to smile...

    NYC schreef:
    (...)
    En wat valt bij jullie school onder extreem?

    Ik denk dat pandaogen nog net mag, maar verder niet.


    Let the Night embrace you

    NYC schreef:
    (...)
    Jaa ik dus ook en ik ben er best wel blij mee als ik af en toe hoor hoe het in België op sommige scholen gaat. Zoals dat je op het schoolplein moet wachten tot je word opgehaald door de docent en je niet eerder mag zitten dan hun het zeggen ofzo.

    En in stilte moet binnenkomen in de klas enzo. Maar eigenlijk went dat wel, dus voor mij is dat niet meer streng :')


    Never run out of reasons to smile...

    Akuma schreef:
    (...)
    Ik denk dat pandaogen nog net mag, maar verder niet.

    Oké naja dan is het nog niet zo super streng.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Optimistic schreef:
    Bij ons op school mag het amper. Zodra het teveel opvalt enzo, mag het niet meer. Maar, mijn school is eigenlijk best wel streng. Piercings, opvallende kapsels, topjes met spaghettibandjes, rokken die boven je knieën komen & te laag hangende broeken mogen ook niet :'D

    Wow dat is toch wel heel erg streng wij mogen dragen wat we willen en doen wat we willen zo'n beetje alleen geen hoofddeksels op in de klas.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Wow dat is toch wel heel erg streng wij mogen dragen wat we willen en doen wat we willen zo'n beetje alleen geen hoofddeksels op in de klas.

    Haha, maar onze school is heel katholiek. Naast onze school is een klooster enzo, dus ja.. (:


    Never run out of reasons to smile...