• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    "En jij? Je was anders ook stilletjes.." Vraagt Ailynn aan mij. "Iedereen is wel eens stil toch?" Antwoord ik. Ik volg hun gesprekken en uiteindelijk begint het meisje, dat volgens mij Summer heet, te dansen, waarna Ailynn ook mee danst. Het is vreemd, maar ik heb even geen zin om te dansen. Ik heb meer zin om te freestylen. Daar kan ik pas echt mijn energie in stoppen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik kijk naar Sven. 'Kom gezellig meedoen,'zeg ik.
    Ik kan me niet voorstellen dat iemand niet meteen gaat dansen wanneer die muziek hoort maar misschien heeft Sven z'n enkel wel verzwikt?

    Artemis Eliza
    Jason spoort Sven aan om mee te dansen. Ik hou mijn mond maar kijk wel even opzij. Sven staat inderdaad in zijn eentje stil aan de kant.


    Remember to be ridiculous.

    [Ik was gister naar een feestje, dus kan iemand een kleine samenvatting geven van wat er is gebeurt? En waar kan Marilynn inspringen? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Marylinn kan naar de half-pipe komen :'D. En mijn internet is sloom dus reageer laat :$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    "Kom gezellig meedoen" Zegt Jason die even naar me kijkt. Eliza kijkt ook even opzij. Achjoh, het kan toch geen kwaad? Ik zet een paar stappen naar ze toe, waarna ik een paar danspassen doe. "Zo goed?" Vraag ik met een lichte grijns. "Nee, grapje" Vervolg ik dan en begin op de maat van de muziek te dansen.

    Rossella.

    Liam keek naar het water, waarna hij knikt. "Het water is inderdaad leuk" ZEgt hij dan instemmend, waarna hij weer naar mij kijkt. "Ik beloof je dat we nog eens gaan zwemmen" Zegt hij glimlachend. "Daar hou ik je aan" Zeg ik lachend en geef hem een zachte stomp in zijn zij.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:39 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    Ik besloot maar naar de half-pipe te gaan, hopend op wat leuke, interessante mensen. Zuchtend trok ik mijn knalgroene vest aan, en liep in mijn wijde joggingbroek richting de half-pipe. Ik zag al wat mensen een beetje dansen, en één daarvan herkende ik als Sven. ''Hey'' glimlachte ik, en deed mijn rode haar in een staart.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    Vanuit mijn ooghoeken zag ik een paar rode haren in de wind dansen, waarna ze in een staart werden gedaan. Dat kon niemand minder zijn dan Mary. "Hey" Begroet ze me glimlachend. "Hee," Begroet ik glimlachend terug. "Kom je ook dansen?" Vraag ik aan haar en hoop stiekem dat ze ja zegt. Het is best lastig als je mensen niet snel vertrouwd, omdat je je dan snel ongemakkelijk gaat voelen bij een grote groep mensen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    ''Kom je ook dansen?'' vroeg Sven, en mijn grijns werd breder. ''Sure'' zei ik, en ik begon een beetje te stretchen. Ik deed eerst een paar simpele danspassen, en liep toen over naar popping en locking. Ik kon niet wachten tot ik dit helemaal onder de knie had, maar het lukte al aardig goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liam

    Mijn gezicht vertrok, gespeeld. Ik liet een schreeuw los en greep naar mijn zij. "Het brandt !" schreeuwde ik uit terwijl ik me in het zand liet vallen. Ik opende mijn ogen. "Is het goed gespeeld ?" vroeg ik grijnsend.

    Rossella.

    Zijn gezicht vertrok en hij liet een kreet, waarna hij naar zijn zij grijpt. "Het brandt!" Schreewt hij, terwijl hij zich in het zand laat vallen. Ik kijk geschrokken en plof op mijn knieën naast hem neer. "Is het goed gespeeld?" Vraagt hij grijnzend, als hij zijn ogen heeft geopend. "Jij," Zeg ik, terwijl ik mijn hoofd. "Jij bent echt niet te geloven" Zeg ik dan en duw hem naar achter, als hij wilt gaan zitten. Dan sta ik op en kijk even rond. Ik zie in de verte een paar mensen bij de half-pipe staan. "Zullen we daar ook eens heen gaan? Ik wil die gezelligheid niet missen" Stel ik voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik begon te lachen en stond op. "De gezelligheid," herhaalde ik. Ik haalde mijn schouders op en knikte dan. "Waarom ook niet" zei ik dan maar, "En zo te zien was ik best geloofbaar hoor" zei ik grijnsend.

    Rossella.

    Hij begint te lachen, waarna hij opstaat. "De gezelligheid" Herhaalt hij. Hij haalt zijn schouders even op, waarna hij knikt. "Waarom ook niet. En zo te zien was ik best geloofbaar hoor" Zegt hij grijnzend. "In je dromen" Zeg ik lachend en loop dan over het zand richting de half-pipe. Naarmate ik dichterbij kom zie ik steeds meer bekende gezichten. Eliza, Summer en Jason herkende ik sowieso. De rest kende ik nog niet, maar daar zou verandering in komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "In mijn dromen ?" zei ik bedenkelijk, "Was ik daarnet aan het dromen dan, want je zag er best geschrokken uit hoor" zei ik onschuldig.

    [Moet weg, daarom zo kort]

    Ailynn

    Na een tijdje te hebben staan dansen liep ik naar de halfpipe toe om er tegen aan te leunen. Ik had voor even wel genoeg gedanst. Ondertussen bleef ik naar ze kijken en nam hun bewegingen en manier van dansen in me op.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Marylinn Noah Carter

    Na wat gedanst te hebben stopte ik voor een momentje, om mijn flesje water te pakken. Ik nam een paar grote slokken, en danste toen weer verder. Gedachten op nul, en me gewoon laten gaan.
    In mijn ooghoeken zag ik een paar mensen aankomen, die ik al een aantal keer had gezien, maar waarvan ik hun naam niet wist.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''