• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    Ik keek Eliza aan "Verschrikkelijk" zei ik. "Ik zag het liggen en ben snel weer naar buiten gelopen" gaf ik eerlijk toe. Mijn broer was echt een goede kok dus ik was wel wat gewend qua eten en ik eet veel maar dit hoefde ik echt niet. "Mogen wij hier niet koken" lachte ik aangezien niemand hier het echt lekker vond

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:45 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Als ik ga koken wordt het nog erger,' lach ik. 'Daarom krijg ik het waarschijnlijk zonder problemen weg. Ik en Bonnie kunnen koffie zetten en verder niet echt iets spectaculairders op tafel zetten als een stel aangebrande eieren of een overgekookte soep.'


    Remember to be ridiculous.

    [Huh ? Is Eliza op Liam gevallen ? ö]

    [in de slaapzaal, daarstraks toen liam bij summer en eliza was, hij ging toch op het bed liggen? Ze bleef achter een ander bed haken en flikkerde om]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik lachte om haar reactie. "Hiet staat iemand die jaren lang les heeft gehad doordat ze haar broer elke avond moest helpen met koken" zei ik. "En we zullen er toch aan moeten wennen want dit krijgen we de eerst komende tijd"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Liam was al weggelopen aangezien iedereen weg was, hij was van bed veranderd omdat hij liever aan het raam ligt en is weggelopen ... Nu zit Liam trouwens nog altijd buiten]

    Jason
    Ik trek een vies gezicht. 'Ik bestel gewoon pizza,' zeg ik. 'M'n pa stort toch genoeg geld.'
    Ik kijk even naar Eliza maar na mijn worden zie ik een klein breukje in haar vrolijke glimlach. Zou zij net zo'n verhaal hebben als wij?

    Artemis Eliza
    Na Jasons worden voel ik even onzekerheid spelen. Zou mijn vader rijk zijn? Alles wat ik van hem weet is dat hij donker moet zijn geweest want het is onmogelijk dat ik mijn aziatische hui en donkere haar van mijn moeder heb gekregen. Zij was blond. 'Nou volgens mij heb ik als enige geen problemen met het eten.'

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:58 ]


    Remember to be ridiculous.

    [toen Eliza in de slaapzaal was toen jullie het over de bespreking hadden, Eliza en Jason staan nu bij hem, samen met Summer en Rossella]


    Remember to be ridiculous.

    Ailynn

    'Ik wil wel wat mee bestellen, lekker eten gaat er altijd wel in,' reageer ik met een glimlach. 'Waar ik aan dacht?' herhaalde ik zijn vraag. 'Aan Summer, waneer ik haar voor het laatst had gezien en dat was vlak voordat we de eetzaal in liepen. Ze struikelde halverwege en daarna zijn we gesplitst geloof ik.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    James

    "Wat wil je eten dan?" vroeg ik glimlachend "En geloof me die is vast bij haar eigen crew" zei ik erna. "Trouwens ik ben hier weg anders heb ik straks geen trek meer" waren mijn woorden voor ik opstond en snel nog een blik op het eten wierp. "Ga je mee?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okeee, maar dan was Liam al weg toen Eliza dat deed hoor, want ik weet zeker dat ik dat niet meer heb gelezen]

    Liam

    De wind liet een koude rilling over mijn ruggengraat gaan. Ik zuchtte en liep naar boven, naar het bed aan het raam. Ik keek even rond en ritste mijn koffer open. Daar haalde ik een stoffen broek uit en wisselde die voor mijn jeans. Ik deed nog een pull aan en ging op mijn bed liggen.

    [ok]
    Artemis Eliza
    'Hebben jullie nog leden van mijn crew gezien?' Vraag ik aan Summer, Jason en Rossella. 'Ik heb Alison nog helemaal niet gezien en mijn crew bestaat niet uit de handigste mensen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "James en Ailynn zijn binnen toen ik ze voor het laast zag dus die zullen daar nu nog steeds zijn" zei ik tegen Eliza. "Die zullen we straks nog wel is tegenkomen" zei ik erna. Het is hier onmogelijk om elkaar niet tegen te komen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashleigh
    'Als het zo zit. Welke pizza wil je?' vraagt Ben. Ik denk even na en haal dan mijn schouders op. 'Doe maar iets, zolang er maar geen vis op zit. Of champignons,' ik trek even een vies gezicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailynn

    'Mij maakt het niet uit, alles is vast beter dan het eten hier,' grinnik ik zachtjes en knik even als hij zegt dat Summer vast bij haar eigen crew is. Precies wat ik ook al vermoedde. 'Ja, ik ga met je mee,' antwoord ik en lach zachtjes om de blik die hij op het eten wierp. 'Hopelijk is het ontbijt een stuk beter, anders moeten we daar ook iets anders op zien te verzinnen.' Samen met hem sta ik op om de eetzaal weer te verlaten en zo te zien waren we niet de enige die het eten alles behalve goed vonden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'