• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ailynn Hope Gailes

    'Eten!' riep James vrolijk en liep alvast in de richting van het gebouw terwijl ik nieuwsgierig naar het meisje keek wat ook bij hem en Eliza stond. 'Komen jullie nog?' vroeg James waarop ik kort knikte en achter hem aan liep. 'Trouwens Ailynn dit is Summer en Summer dat is Ailynn,' voegde hij er snel aan toe. 'Aangenaam,' reageerde ik. Ik kon haar niet dus dat betekende dat ze van een andere Crew moest zijn. 'Welke crew zit jij?' vroeg ik haar vriendelijk, althan ik deed mijn best. Uiteindelijk was ze wel een concurrent, iets waar ik dus redelijk voorzichtig mee was als het aankwam op vriendschappelijk gedoe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ashleigh
    'Ik verkies Tiramisu. Iets wat ik toevallig heel goed zelf kan maken, maar dat is puur toeval,' lacht Ben. 'Hmmm, tiramisu. Klinkt goed,' glimlach ik.
    'Ik kan ook wel redelijk desserts maken alleen ziet de keuken er daarna altijd uit alsof de 3e wereldoorlog daar heeft plaatsgevonden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Summer

    "We komen al" zei ik tegen James
    "Ik zit bij de shakers" zei ik glimlachend terwijl ik achter James aanliep en tegelijker tijd naar Ailynn keek. Iets wat ik beter niet had kunnen doen omdat ik bijna struikelde maar wist me nog net staande te houden."Yep ik ben nu eenmaal onhandig, daar kan ik ook niet aandoen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Benjamin

    Ik trek een pijnlijk gezicht. "Niet zo goed" zei ik grijnsend. Ik loop binnen en kijk de eetzaal rond. "Waar wil je zitten ?" vroeg ik dan.

    Ashleigh
    'Niet zo goed,' grijnst Ben. We lopen naar binnen en gaan de eetzaal in. 'Waar wil je zitten?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op en kijk of ik Sven, Mary, Zach of Violet ergens zie maar ze zijn nergens te bekennen. 'Kies jij maar een plek,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailynn

    'Ik zit bij de Shakers,' glimlacht Summer terwijl we achter James aanliepen. Blijkbaar lukte het niet helemaal om en op mij te letten en op te letten waar ze liep, want halverwege struikelde ze. Ik wilde haar tegen houden maar ze wist zich zelf nog net staande te houden. 'Yep, ik ben nu eenmaal onhandig, daar kan ik ook niets aandoen.'
    Ik glimlachte even. 'Zo heeft iedereen wel zijn minpunten, nietwaar? En zolang je niet ondhandig op de dansvloet bent moet het geen probleem zijn,' reageerde ik, waarna we de eetzaal binnen liepen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [waar kan ik inspringen?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Sven vraagt of er iemand mee gaat eten]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [oh, oki (:]


    Zachary

    Ik kijk even naar Sven.
    "Ik wil wel mee."
    Mijn maag rommelt even.
    "Ja, ik ga mee."
    Ik kijk hem lachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sven.

    Wachtend op antwoord blijf ik voor mijn bed staan waar ik net vanaf ben gesprongen. "Ik wil wel mee" Antwoord Zach en kijkt me even aan. "Ja, ik ga mee" Zegt hij, waarna hij me lachend aankijkt. "Okidokie," Zeg ik en loop naar de deur, waarna ik de gang oploop en daar even wacht op Zach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Benjamin

    Ik wees een plaats aan waar nog niemand zat en ging zitten. Ik rook de geur van het eten en huiverde eventjes. "Wel hopelijk smaakt het beter dan dat het ruikt" mompelde ik.

    Zachary

    "Okidokie."
    Ik loop mee de gang op.
    "Weet jij waar dat is? Dat is het nadeel aan te laat komen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Sorreh als ik de laatste tijd niet echt reageer, ik heb het momenteel nogal 'moeilijk'.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam

    Ik keek even rond en zag nog een leeg bed aan het raam. Oeh. Ik nam al mijn spullen bij elkaar en liet het aan het andere bed vallen. Ik lag altijd liever aan het raam. Altijd. Ik liep dan maar naar beneden waar ik rond keek, op zoek naar crewleden.

    Ashleigh
    Ik volg Ben en ga naast hem zitten. Ik moet op mijn lip bijten om niet te gaan lachen als hij de geur van het eten ruikt. 'Wel hopelijk smaakt het beter dan dat het ruikt,' mompelt hij. Ik ruik ook even waarna ik een vies gezicht trek. 'Ugh, bah. Ik ook,' zeg ik instemmend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered