• Lieve quizletters,
    ik ben van plan een story te maken over de hunger games alleen heb ik nog een hoop characters nodig voor een hoop districten. Het is de bedoeling dat je een meisje en een jongen verzint voor een district die jouw aanspreekt.

    De volgende districten zijn al bezet:
    District 2
    District 12

    Als je intresse hebt zou dat me erg op prijs stellen.
    Groetjes, Bakemono

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 18:07 ]

    Ik vul in, maar het zou wel handig zijn als je erbij zou zetten wat je moest invullen..
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 8:58 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Ik vul in, maar het zou wel handig zijn als je erbij zou zetten wat je moest invullen..
    -XOXO

    Feminine schreef:
    Ik vul in, maar het zou wel handig zijn als je erbij zou zetten wat je moest invullen..
    -XOXO


    Whaha ja, sorry ik was even afwezig terwijl ik het maakte.

    Naam
    Leeftijd
    District
    en lengte

    Bakemono schreef:
    (...)

    Whaha ja, sorry ik was even afwezig terwijl ik het maakte.

    Naam
    Leeftijd
    District
    en lengte


    Eh.. wauw, je moet wel weinig invullen?
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    (...)

    Eh.. wauw, je moet wel weinig invullen?
    -XOXO


    Haha ja, zoveel heb ik niet nodig, oohja en of je een van je chars dood wil laten gaan of niet..

    District 1.

    Naam: Sage Hampton. - Jongen.
    Leeftijd: 18.
    Lengte: 176 cm.

    Naam: Gloss Bartlewood. - Meisje.
    Leeftijd: 13.
    Lengte: 157 cm.

    District 11.

    Naam: Blaise Lockheart. - Jongen.
    Leeftijd: 17.
    Lengte: 197 cm.

    Naam: Kate Rosewell. - Meisje.
    Leeftijd: 12.
    Lengte: 169 cm.

    Heb je geen karakterbeschrijving nodig? ;3
    & het lijkt me dat ze allemaal dood moeten, het zijn de Hunger Games, toch?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 17:52 ]


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    District 1.

    Naam: Sage Hampton. - Jongen.
    Leeftijd: 18.
    Lengte: 176 cm.

    Naam: Gloss Bartlewood. - Meisje.
    Leeftijd: 13.
    Lengte: 157 cm.

    District 11.

    Naam: Blaise Lockheart. - Jongen.
    Leeftijd: 12.
    Lengte: 169 cm.

    Naam: Kate Rosewell. - Meisje.
    Leeftijd: 17.
    Lengte: 173 cm.

    Heb je geen karakterbeschrijving nodig? ;3
    & het lijkt me dat ze allemaal dood moeten, het zijn de Hunger Games, toch?


    Haha ja lijkt me ook wel handig, en ook hoe je ze dood wil laten gaan ^^

    Oké, ik werk er zo wel aan, en dan post ik ze wel. (:


    Great minds think alike.

    district 8
    Naam: brock Parker- jongen
    leeftijd: 17
    lengte: 1.93 M

    Naam- Mackenzie Sheffields
    leeftijd: 15
    lengte: 1.56 M

    Laat Mackenzie maar bij de hoorn doodgaan, en Brock door de beroeps :)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    District 1.

    Naam: Sage Hampton. - Jongen.
    Leeftijd: 18.
    Karakter: Sage heeft heel zijn leven naar de Spelen uitgekeken, voor hem was het idee erachter simpel. Arena, moorden, winnen, naar huis met eer en voedsel voor zijn familie.
    Hij heeft er nooit bij stilgestaan dat de kans bestaat dat hij níét wint, en het was dan ook geen verrassing toen hij zich als eerste opgaf als vrijwilliger. In een gevecht dat hem makkelijk afging werd al snel duidelijk dat hij één van de 24 tributen zou worden die de Arena zullen betreden.
    Sage greep bij de training als eerst naar de messen, en het werd al snel duidelijk dat je hem maar beter te vriend kon houden. Zijn messen raakte keer op keer doel, géén uitzonderingen. Het spreekt voor zichzelf dat hij één van de Beroepstributen is.
    Lengte: 176 cm.
    Dood: Slangenbeet.

    Naam: Gloss Bartlewood. - Meisje.
    Leeftijd: 17.
    Karakter: Gloss is het perfecte tegenbeeld van Sage. Ze is verafschuwd over hoe vanzelfsprekend hij het moorden vindt. De enige reden waarom ze één van de vrijwilligers haar plek niet gewoon liet innemen, is dat ze weet hoe er wordt neergekeken op de gekozen tributen die een vrijwilliger in hun plek laten gaan. Ze zou worden afgestoten door haar eigen familie, niemand zou haar meer aankijken.
    Tegen alle verwachtingen in sluit ze zich niet aan bij de Beroepstributen, maar vormt een bondgenootschap met Blaise, de jongen uit District 11. Later in het spel dreigen de Beroeps haar echter te vermoorden als ze hem niet verraadt en zich niet bij hun aansluit, en dit doet ze dan ook.
    Goss is het beste met pijl en boog, boogschieten doet ze al van jongs af aan, en ze zal zelden haar doel missen.
    Lengte: 157 cm.
    Dood: Uiteindelijk vermoord door één van de tributen in het laatste gevecht (,tussen de laatste 8 tributen).

    District 11.

    Naam: Blaise Lockheart. - Jongen.
    Leeftijd: 15.
    Karakter: Blaise is een vriendelijke jongen, en wordt daarom door de Beroepstributen vrijwel onmiddelijk als een makkelijk prooi beschouwd. Dit valt echter flink tegen als blijkt dat hij koelbloedig kan moorden, als zijn leven of die van zijn vrienden op het spel staat. In de Spelen zoekt hij meteen naar bondgenoten, zoals is aangeraden door zijn mentor.
    Blaise heeft geen specialiteit, hij kan met ieder wapen wel wat, maar moet het toch meer hebben van zijn snelheid en intelligentie.
    Lengte: 197 cm.
    Dood: Verraden door Gloss, zijn bondgenoot - dus vermoordt door een Beroeps.

    Naam: Kate Rosewell. - Meisje.
    Leeftijd: 12.
    Karakter: Kate is een lief, naïef meisje, een kind dat nog lang nog niet klaar is voor de Hongerspelen, en altijd in de waan is gebleven dat haar briefje vast niet gekozen zou worden. Ze is dan ook één van de tributen die als eerste bij de Hoorn des Overvloeds wordt gedood.
    Lengte: 169 cm.
    Dood: Vermoord bij de Hoorn des Overvloed.


    Great minds think alike.

    Oke, jullie zitten erin xd

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:44 ]

    Thank you. (:
    Wil je me alsjeblieft waarschuwen als je gaat beginnen? <3


    Great minds think alike.

    Wahah zal ik doen, oohjaa ik ga het verhaal plaatsen op mijn andere acc: Assassinn