• Mijn moeder was dinsdag jarig en nu is er allemaal visite
    Alleen vind ik dat vreselijk
    9 van de 10 keer wordt er niks tegen mij gezegd, word ik niet eens opgemerkt, behalve als er koffie moet worden gezet ofzo.
    Ik moet me netjes aankleden, me netjes gedragen, maar ik zit er meestal maar voor spek en bonen bij.
    En als ik dan(zoals nu) naar mijn kamer ga vind mijn moeder dat ik onbeleefd doe.
    Maarja, ik heb echt geen zin om beneden te gaan zitten.
    En ik kan niet buiten in de tuin lezen, zoals ik graag doe, omdat daar ook bezoek zit en mijn broertje daar de hele tijd aan het voetballen is.
    Nu vroeg ik me af of het gek dat ik zo een hekel heb aan verjaardagen van familie.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ligt eraan wie er op bezoek komt. Familie? Gezellige boel actually! Maar als het de buurvrouw of vrienden van mn ouders betreft, dan ga ik daar niet bij zitten, en dat hoef ik niet.

    Soms is het niet verkeerd om zelf een onderwerp aan te snijden hoor, het ligt er dus natuurlijk wel aan wie je voor je hebt maar als het familie betreft is dat toch geen onmogelijke opgave? Ik bedoel, er zijn vast wel dingen waar je het met je familie over kan hebben. Ik praat soms zelfs veel met de vriend van mijn nicht, we zijn nu dikke maatjes :)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Kemaru schreef:
    Ik heb er ook een hekel aan hoor. ^^ Vreselijk. D:


    26 - 02 - '16

    Merwin schreef:
    Nee, ikzelf heb precies hetzelfde als jij. Heb er een hekel aan, ook omdat het dan veel en veel te druk is in huis.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik zit alleen beneden op mn eigen verjaardag, maar dat komt omdat mijn band met mijn neefje & nichtje heel goed is en dan gaan we elkaar boven dingen vertellen enzo.


    Nee

    Ik vind het altijd wel gezellig om naar verjaardagen te gaan, maar dat is dan meestal meer van het gezin. Ik heb het excuus dat mijn familie nogal verspreid over het land woont, dus als ik het niet zoek, kan ik gewoon zeggen dat ik iets anders heb, of dat ik huiswerk moet maken.
    Maar anders vind ik het altijd wel gezellig, omdat het dan alleen met mijn broer en zijn vriendin plus mijn twee zussen en de vriend van mijn zus is en soms onze overbuurman, maar dat zijn niet echt 'oude' mensen en daar kun je wel goede en leuke discussie mee voeren ^^

    Maar ik snap jouw probleem wel, ik zou het dan ook niet echt gezellig vinden...
    Nog gefeliciteerd met je moeder, trouwens!


    Deep inside, I've never felt alive

    lolz. Ik zorg dat ik altijd ee boek heb ofzo. En anders is er wel iemand. Een vriendin of mijn neefje en nichtje (3 jaar en 6 maanden oud) die willen spelen. Of ik moet iets pakken. MIjn moeder nvindt het niet zo erg als ik bij nieuwe volk maar even kom kijekn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan kan ik me voorstellen dat je het geen ruk aan vindt. Tuurlijk hoef je je niet als een geesteszieke sociopaat te gedragen, maar ben zelf absoluut geen voorstander van die geforceerde beleefdheid.
    Bij mijn opa en oma zijn verjaardagen altijd heel gezellig. Ik moet zelf uitzoeken hoe ik me kleed (behalve heeft mijn oma mijn gatenbroek min of meer verboden bij het familieuitje volgend weekend, maar daar kan ik wel inkomen).
    Ik zou je mams vragen: Ja eh, wat the hell doe ik hier eigenlijk? Een beetje uit m'n neus vreten? Dat kan ik boven ook wel met een boek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb juist dat heel veel mensen dan tegelijk tegen me gaan praten, ugh. Maar ik blijf altijd een uurtje beneden, dan knijp ik er tussenuit haha.


    Alis volat propriis.