• OMG 37
    OMG ga ook naar de pudding club
    OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG


    OMG allemaal een minuut stilte(dat klinkt gewoon officieel)voor bkopenwater(Melissa) ze werd 24 maart om 16:29 onschuldig geband we zullen haar een week lang moeten missen.Een week van stille uren zonder nog maar 1 OMG een week van eenzaamheid helemaal alleen in dit topic.Een week zonder haar.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 12:00 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG maar nu heb ik dus nog een probleem( naast de verhalen, topics.. die ik niet meer kan bijwerken) een vriendin van me had mijn e-mailadres opgegeven voor haar account omdat hotmail toen niet werkte, ze had dat niet meer veranderd en nu kan zij er dus ook niet meer op !


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    OMG


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG inderdaad


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    OMG dan heb je genoeg tijd om te leren


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    mormel50 schreef:
    OMG maar nu heb ik dus nog een probleem( naast de verhalen, topics.. die ik niet meer kan bijwerken) een vriendin van me had mijn e-mailadres opgegeven voor haar account omdat hotmail toen niet werkte, ze had dat niet meer veranderd en nu kan zij er dus ook niet meer op !


    OMG daar moet je je niet druk om maken, over een week kan je er weer in. En volgens mij mag je als je geband bent geen ander account aanmaken, dus daar zou je problemen mee kunnen krijgen..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Eloquentia schreef:
    (...)

    OMG daar moet je je niet druk om maken, over een week kan je er weer in. En volgens mij mag je als je geband bent geen ander account aanmaken, dus daar zou je problemen mee kunnen krijgen..


    OMG dan zal ik hem verwijderen


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    CarrotKing schreef:
    OMG dan heb je genoeg tijd om te leren


    das waar !


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    OMG tot over een week dan allemaal (doeg)(doeg)
    OMG ik zal jullie missen!


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    OMG dit is een best rare pagina


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG er klopt iets niet
    OMG ik heb het al gewist maar ik kan er nog op !


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    OMG je verwijderd je account niet het staat niet actief als je inlogt kan je weer online komen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ik hebn een nieuw plan als verwijderen niet lukt, ik doe gewoon niet op dit account alleen hier natuurlijk


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    CarrotKing schreef:
    OMG je verwijderd je account niet het staat niet actief als je inlogt kan je weer online komen

    OMG maar ik probeer het en er komt op : account succesvol verwijderd


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    OMG ik weet ook niet hoe het precies zit x'D In ieder geval, als het je lukt, tot volgende week! Ik zal jou ook missen (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG beginpost is aangepast


    Mijn username is een kopje, geen plaat