• Elluw,
    ik heb een klein vraagje.
    Altijd een week voor ik ongesteld moet worden en tijdens de menstruatie ben ik zo fucking moe de hele dag door. Dan wil ik meestal om 8 uur al naar bed en voelt het aan alsof het al midden in de nacht is. Ik ben dan echt gewoon zo fucking moe. Ik weet nog steeds niet of dat door de ongesteldheid komt. Verder heb ik weinig klachten tijdens de menstruatie, af en toe wat hoofdpijn en rugpijn. Maar zovaak heb ik er geen last van. Dus wie weet of het met de menstruatie te maken heeft? #dtv


    Where words fail, music speaks

    Kan, ik heb er namelijk ook last dat ik een week van te voren moe wordt :3
    Al slik ik de pil weer en wordt het bij mij langzaam minder ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kan zeker hoor. De een heeft er meer last van dan de ander.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Dat kan inderdaad met de menstruatie te maken hebben, tenminste, als ik dat zo zie.
    Controleer of je genoeg ijzer binnen krijgt. Daarvoor kun je ijzerpillen slikken.

    Maar om het zeker te weten moet je toch naar een dokter.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wacht het dan wel af ^^ Als het na de menstruatie nog zo is buh


    Where words fail, music speaks

    Heb ik ook, alleen in mindere mate. Ben een paar dagen van tevoren altijd moe/chagrijnig en dan weet ik dat 't feest bijna kan beginnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet het niet, ik slik al vier jaar de pil, dus mijn bijwerkingen zijn altijd hetzelfde, en moeheid zit daar niet bij. Ik heb altijd op het moment dat het gebeurd verschrikkelijke buikpijn, meer niet.
    Ik zou even wachten tot het over is, en als het dan nog zo is naar de huisarts (:


    Destroy what destroys you.

    Biologist schreef:
    Dat kan inderdaad met de menstruatie te maken hebben, tenminste, als ik dat zo zie.
    Controleer of je genoeg ijzer binnen krijgt. Daarvoor kun je ijzerpillen slikken.

    Maar om het zeker te weten moet je toch naar een dokter.

    Dit. Ik heb er ook last van gehad, maar bij kwam dat ook omdat ik slecht sliep. Heb je een vast slaapritme? Of zit je vaak nog tot heel laat op de computer?
    Het kan namelijk zo zijn dat jouw menstruatie dit gevoel versterkt.
    Probeer gewoon op een vast moment te gaan slapen en niets meer eten voor een halfuur/uur voordat je gaat slapen. Bij mij helpt een kruik ook erg goed, maar ik denk dat ik daar binnenkort mee ga stoppen, omdat het steeds warmer wordt... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aurelia schreef:
    Heb ik ook, alleen in mindere mate. Ben een paar dagen van tevoren altijd moe/chagrijnig en dan weet ik dat 't feest bijna kan beginnen.


    26 - 02 - '16

    Sport je ook extreem?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room