• OMG 37
    OMG ga ook naar de pudding club
    OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG


    OMG allemaal een minuut stilte(dat klinkt gewoon officieel)voor bkopenwater(Melissa) ze werd 24 maart om 16:29 onschuldig geband we zullen haar een week lang moeten missen.Een week van stille uren zonder nog maar 1 OMG een week van eenzaamheid helemaal alleen in dit topic.Een week zonder haar.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 12:00 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ok. ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG snap je het nog een beetje?


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    OMG ja ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    oké ben bezig aan he verhaal maar het is veel schrijfwerk


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    OMG ok. Ik wil wel zo naar bed..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ik ga nu naar bed, sorry. Ik lees het morgen, ok ? Ik moet morgen fit zijn voor mijn toetsen namelijk. Welterusten! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG dus: we waren uitgenodigd bij m'n oma om taart te komen eten, samen met m'n tante(+ vriend en dochter) en 1 van m'n oma's broers en ook 1 zus (waar ze dus wel goed mee overeenkomt) We rijden dus voorbij haar huis om een parkeerplaats te zoeken want er was geen plaats omdat iedereen er al was.Zien we opeens de auto van die vriend van haar staan. zegt m'n pa: "Oh nee hé, ze heeft hem toch niet uitgenodigd?" dus ik vraag: "Is dat erg?" Oké ik vond het ook niet zo leuk omdat ik m'n opa ook nog miste natuurlijk, maar zo'n ramp vond ik het nu ook niet. zegt hij:"Ze mocht een wildvreemde als vriend genomen hebben, maar niet hij." (of toch ongeveer zoiets) zegt hij er nog achter: "ik kan het je nu nog niet uitleggen,pas binnen een paar jaar." ik zeg maar niks meer en we gaan dan toch naar binnen. iedereen zit aan tafel behalve haar vriend (die zit eenzaam in de zetel) Ik geef iedereen een hand/ kus behalve hem, omdat ik hem toch niet kende en m'n pa er zo negatief overdeed.(oké eigenlijk had ik hem wel al gezien in het café vroeger) kom ik de keuken waar m'n tante is vertelt die ons ligt in shock: "Ik wist ook niet dat hij ging komen. We zaten buiten en opeens ging de bel en deed Peter"(de vriend van m'n tante dus)"open omdat hij binnen was. ziet hij opeens de vriend van m'n oma staan, die zegt: Goededag Peter. Peter antwoordt: Ik ken jou niet (vind ik best wel grappig eigenlijk) dan komt m'n tante dus en zij zegt: kom binnen als je bij de familie hoort. hij komt dus maar binnen en zet hem in de zetel terwijl iedereen buiten zit. dan kwamen wij dus. na een tijdje gaat hij weg en wij blijven nog een paar uur. We gingen naar het kerkhof en m'n oma reed in haar speciale soort scoter voor gehandicapten. komen we terug van het kerkhof en zie ik die auto van haar vriend passeren en ik doe alsof ik hem niet gezien heb.(ik alleen had hem gezien) na een paar minuten zie ik hem weer rijden maar dan in de andere richting. Als we weer in de auto zitten vertel ik het aan m'n ouders en raad eens: hij wachtte gewoon tot wij weg waren om terug te komen. We rijden dus voort en passeert hij ons dus weer ! Dus zegt m'n vader: "kom we rijden een stukje om om te zien of hij binnengaat. We rijden dus een stukje om en passeren weer bij haar huis maar de auto staat er niet. We rijden dus nu wel naar huis, maar we passeren sowieso het huis van haar vriend en zien we zijn auto daar weer staan.

    Dit is dus echt raar omdat er vroeger iets gebeurd is wat ik nog niet mag weten.
    zegt m'n vader nog: "Nu is m'n zus wel in shock maar moesten ze 30 jaar geleden naar me geluisterd hebben.."

    nu vind ik het dus nog vreemder

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 22:08 ]


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Eloquentia schreef:
    OMG ik ga nu naar bed, sorry. Ik lees het morgen, ok ? Ik moet morgen fit zijn voor mijn toetsen namelijk. Welterusten! (:


    OMG slaapwel (doeg)


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    OMG ik ga het nog even heel snel lezen x'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    mormel50 schreef:
    OMG dus: we waren uitgenodigd bij m'n oma om taart te komen eten, samen met m'n tante(+ vriend en dochter) en 1 van m'n oma's broers en ook 1 zus (waar ze dus wel goed mee overeenkomt) We rijden dus voorbij haar huis om een parkeerplaats te zoeken want er was geen plaats omdat iedereen er al was.Zien we opeens de auto van die vriend van haar staan. zegt m'n pa: "Oh nee hé, ze heeft hem toch niet uitgenodigd?" dus ik vraag: "Is dat erg?" Oké ik vond het ook niet zo leuk omdat ik m'n opa ook nog miste natuurlijk, maar zo'n ramp vond ik het nu ook niet. zegt hij:"Ze mocht een wildvreemde als vriend genomen hadden, maar niet hij." (of toch ongeveer zoiets) zegt hij er nog achter: "ik kan het je nu nog niet uitleggen,pas binnen een paar jaar." ik zeg maar niks meer en we gaan dan toch naar binnen. iedereen zit aan tafel behalve haar vriend (die zit eenzaam in de zetel zit) Ik geef iedereen een hand/ kus behalve hem, omdat ik hem toch niet kende en m'n pa er zo negatief overdeed.(oké eigenlijk had ik hem wel al gezien in het café vroeger) kom ik de keuken waar m'n tante is vertelt die ons ligt in shock: "Ik wist ook niet dat hij ging komen. We zaten buiten en opeens ging de bel en deed Peter"(de vriend van m'n tante dus)"open omdat hij binnen was. ziet hij opeens de vriend van m'n oma staan, die zegt: Goededag Peter. Peter antwoordt: Ik ken jou niet (vind ik best wel grappig eigenlijk) dan komt m'n tante dus en zij zegt: kom binnen als je bij de familie hoort. hij komt dus maar binnen en zet hem in de zetel terwijl iedereen buiten zit. dan kwamen wij dus. na een tijdje gaat hij weg en wij blijven nog een paar uur. We gingen naar het kerkhof en m'n oma reed ik haar speciale soort scoter voor gehandicapten. komen we terug van het kerkhof en zie ik die auto van haar vriend passeren en ik doe alsof ik hem niet gezien heb.(ik alleen had hem gezien) na een paar minuten zie ik hem weer rijden maar dan in de andere richting. Als we weer in de auto zitten vertel ik het aan m'n ouders en raad eens: hij wachtte gewoon tot wij weg waren om terug te komen. We rijden dus voort en passeert hij ons dus weer ! Dus zegt m'n vader: "kom we rijden een stukje om om te zien of hij binnengaat. We rijden dus een stukje om en passeren weer bij haar huis maar de auto staat er niet. We rijden dus nu wel naar huis, maar we passeren sowieso het huis van haar vriend en zien we zijn auto daar weer staan.

    Dit is dus echt raar omdat er vroeger iets gebeurd is wat ik nog niet mag weten.
    zegt m'n vader nog: "Nu is m'n zus wel in shock maar moesten ze 30 jaar geleden naar me geluisterd hebben.."

    nu vind ik het dus nog vreemder


    OMG. DAT. IS. SUPERVAAG. ;O

    Maar nu ga ik echt slapen. Trusten! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG daag


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Eloquentia schreef:
    (...)

    OMG. DAT. IS. SUPERVAAG. ;O

    Maar nu ga ik echt slapen. Trusten! (:


    OMG weet ik


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    OMG ik ga mn bedje opzoeken, doei (doeg)

    OMG, ik ga nu slapen met mijn Wreck this Journal. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG ik wen wakker en voel me eenzaam
    OMG maar ik ga direct weer want moet straks naar school


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3