• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kamernummer 15


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Als jij lekker koppig wilt zijn, moet je dat maar doen hoor." glimlach ik. Dan kijk ik naar Solomon. "Hoe bedoel je nee?"

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 23:23 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Ik wil Cassie weg." Zeg ik en kijk nu naar Cassie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'En bedankt, wat ben je toch een schat,' zeg ik sarcastisch tegen Solomon. Ik voel wel wat tranen opkomen maar die knipper ik snel weg. Dan draai ik me naar Luca. 'Je mag zelf kiezen of jij het tegen Damon gaat zeggen of dat ik het ga doen,' zeg ik tegen hem waarna ik me omdraai en wegloop. Ik doe de deur open en als ik op de gang sta gooi ik die met een klap weer dicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Meisjes." grom ik even. Ik trek de deur open en ga snel voor Cassie staan. "Niemand verteld het!" fluister ik en ik pak haar bij haar schouder vast. "Dat is helemaal niet nodig. Of wil jij hem pijn doen soms?" sis ik nu.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik zucht en ga op de grond zitten, als Luca achter Cassie aangaat.
    "Wie doet hier nou moeilijk!" Schreeuw ik naar Cassie op de gang.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 23:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Ik schrik als Luca ineens voor me staat en me vast pakt bij mijn schouder. 'Wie doet hier nou moeilijk!' schreeuwt Solomon. 'Hou je er buiten!' schreeuw ik terug waarna ik Luca aankijk. 'Tuurlijk wil ik hem geen pijn doen maar ik vind dat hij het moeten weten,' ik zwijg even en kijk Luca boos aan. 'Weet je, dat ene meisje die jij vroeger leuk vond moet maar blij zijn dat je een vampier bent geworden,' bijt ik hem dan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik laat Cassies schouder los en mijn mond vertrekt zich tot een smalle streep. "Best, ga je gang maar." snauw ik naar haar toe, waarna ik weg stamp naar Solomon en boos en gekwetst naast hem ga zitten, met mijn armen over elkaar geslagen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik vloek zachtjes. Dat had ik niet willen zeggen. Snel loop ik achter Luca aan. 'Sorry Luca, het was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    Ik mompel allemaal verwijtingen naar Cassie en merk niet eens dat Luca naast me is komen zitten.
    Ineens merk ik het wel en kijk hem aan. "Gaat het?" Vraag ik terwijl ik mijn hand op zijn schouder leg.
    Dan komt Cassie binnen. "Rot op!" Zeg ik haar en duw haar nu, met veel kracht naar de deur. Ik duw haar naar buiten en sluit de deur.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 23:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip. "Ik vind meisjes niet meer aardig." zucht ik zacht. Ik zie hoe Solomon Cassie naar buiten werkt en ik kijk haar alleen maar aan. Ik ga nu niet mijn best doen om haar terug te kwetsen of om haar excuses aan te nemen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht geïrriteerd als Solomon mij zijn kamer weer uitduwt en vervolgens de deur sluit. 'Luca!' roep ik door de deur heen. 'Alsjeblieft, het spijt me echt!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    Ik open de deur en kijk Cassie aan.
    "Donder op! JE zit in de gevarenzone!" Sis ik.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 23:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Ik rol even met mijn ogen. 'Wat bedoel je daar nou weer mee?' vraag ik, 'en trouwens, dit is iets tussen mij en Luca, dus bemoei je er alsjeblieft niet mee,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    "Ik bedoel ermee, ik heb nog niet gegeten en ik geraak heel erg geïrriteerd." Sis ik.
    "En ik bemoei me met dingen waar ik me mee bemoeien wil."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Nou, misschien betekent dat wel dat je ongesteld moet worden,' bijt ik Solomon toe. 'En bemoei je er gewoon niet mee!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered