• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kamernummer 15


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik sluit mijn ogen even om mezelf in de hand te krijgen en open ze daarna. "Wat nou als je gelijk hebt?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Tja, dan heb ik gelijk." Zeg ik schouderophalend en kijk hem recht aan.
    Ik stop even met mijn hand en laat hem in zijn zij liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Of je hebt geen gelijk." grijns ik. Ik ben me heel erg bewust van zijn hand die op mijn zij ligt, maar het is niet vervelend. "Maar goed, jij denkt dat je het zo goed weet, wat wil ik dan volgens jou?"


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Dat zeg ik niet," Grijns ik. "Ik zei dat jij iets wilde, maar het niet wilt zeggen, of zo." Zeg ik steeds zachter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Tsja, dan hebben we een probleem." grinnik ik. "Ik weet wat ik wil en jij niet. Hoe gaan we dat oplossen?"


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Gewoon zeggen of doen wat je wilt." Zeg ik zacht lachend en bijt weer op mijn lip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Misschien wil je wel weer gewoon verder kietelen." Ik glimlach omdat hij er zo schattig uit ziet als hij op zijn lip bijt. Nu moest ik grijnzend, om een plotselinge inval. "Jij wílt iets hé? Jij wilt dat ik iets doe."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Ik? Helemaal niet." Zeg ik met een onschuldig gezicht, maar toch met een tikkie uitdaging erin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Ik geloof je niet." grijns ik en ik leg mijn arm om zijn middel en trek hem iets dichter naar me toe. "Echt?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik ril even als Luca me dichter trekt.
    "Echt?" Vraagt hij zacht.
    Ik knik en schud mijn hoofd gelijkertijd. "Nee, ja, dat is een strikvraag." Zeg ik verward maar zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik trek hem nog iets dichter naar me toe, tot we nog maar enkele centimeters van elkaar af zijn. Als ik praat, kan hij mijn adem duidelijk voelen. "Vertel het eens, wat wil je dat ik wil?" fluister ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik voel dat ik over genomen word door iets in me, ik weet niet wat maar het gaat vanzelf en voelt geweldig.
    Ik ga nog dichter en druk mijn lippen op de zijne, hij mag zelf kiezen, wegduwen of zo houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik kus hem zacht en voorzichtig terug. Voor een moment trek ik hem nóg dichter tegen me aan. Dan duw ik hem voorzichtig wel. "Je weet wel dat Damon waarschijnlijk elk moment de kamer in kan stormen." glimlach ik, een beetje zenuwachtig.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik lig al een tijdje op de bank als ik merk dat ik nog steeds mijn jas aanheb. 'Ik breng even mijn jas naar mijn kamer,' zeg ik tegen Damon waarna ik op sta en naar boven loop. Wanneer ik de jas in mijn kamer heb neergelegd wil ik gelijk weer naar beneden gaan maar als ik langs Solomon's deur loop twijfel ik even. Dan klop ik toch maar op de deur en wacht niet op een antwoord maar loop gewoon naar binnen. Als ik in de woonkamer sta hoor ik wat geluid vanuit de slaapkamer komen en ik kijk naar de slaapkamer deur die op een kier staat. Ik loop naar de deur toe en duw die zachtjes open. Als ik zie wat er gebeurd valt mijn mond een klein stukje op waarna ik mijn keel schraap. Het maakt me niet uit dat Luca hem al iets heeft weggeduwd. 'Luca?' vraag ik, 'kunnen we even praten?'

    [hehehe ;p]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 22:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik schrik me rot als ik ineens Cassie hoor praten en kijk wild op. "Jezus, jullie elke keer de beste timing ooit!" zeg ik, een beetje hard. Ik laat mijn hoofd op het bed vallen en kijk Solomon veronschuldigend aan


    Your make-up is terrible