• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kamernummer 15


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Ik begin me echt te irriteren." Zeg ik zacht tegen Luca.
    "Kan dit stoppen?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Natuurlijk." Ik trek hem eventjes stevig tegen me aan en laat hem dan weer los.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Solomon zegt ik tegen Luca maar ik kan niet verstaan wat. 'Niet iedereen,' zeg ik bijdehand tegen Luca, 'ik heb het niet gezegd,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Niet tegen mij nee, maar wel tegen iemand anders." grijns ik naar haar. "Maarreh..." Ik moest wat anders verzinnen maar ik wist niet wat.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Maarreh..." Hoor ik Luca zeggen. "Ik heb liever dat je gaat." Maak ik er een zin van.
    "Niet om het een of ander, maar ik vind het irritant worden." Zeg ik eerlijk.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 1:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Tegen wie heb ik het gezegd dan?' Vraag ik aan Luca waarna ik Solomon aankijk. 'Hoezo ben ik irritant dan?' Vraag ik aan Solomon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    "Zei ik dat ik jou irritant vind? Volgens mij zij ik dat ik 'het' irritant vind worden." Kat ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Rustig Solomon." fluister ik in zijn oor. Ik laat mijn handen langs zijn bovenbenen strelen, de enige plek waar ze bij kunnen. "Cassie heeft niets misdaan."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Als je "het" alleen irritant vindt worden waarom moet ik dan perse weg?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    Ik voel Luca's handen over mijn bovenbenen gaan, ik ril even.
    "Cassie heeft niets misdaan." Zegt hij zachtjes.
    "Als je 'het' alleen irritant vindt worden waarom moet ik dan perse weg?"
    Ik zucht even geërgerd. "Ze doet het zelf." Sis ik tegen Luca, ik probeer op te staan maar word tegen gehouden door de armen om mijn middel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik hou hem stevig vast. "Cassie kan ook ergens anders over praten, toch?" vraag ik aan haar, glimlachend. Ik voelde hem al rillen dus ga ik door.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hmmm, natuurlijk,' zeg ik, 'waarover wil je het hebben?' Vraag ik. Eigenlijk heb ik nog wat dingen te zeggen over het vorige onderwerp maar dat zeg ik wel een keer als Luca en ik alleen zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    Ik probeer me nog los te maken maar het lukt niet, dus ik geef het op.
    "Over dat je weg moet." Zeg ik zacht mopperend en kijk naar Luca en dan naar Cassie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik kijk even naar Solomon. "Wil je me alsjeblieft vertellen wat het probleem nu eigenlijk is?" vraag ik zo lief mogelijk.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht even, 'zeg dan tenminste waarom je wil dat ik weg ga,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered