• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kamernummer 15


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik lach hard wanneer hij me begint te kietelen. "N-Nee!" Zeg ik hard schreeuwend. Als er iets is waar ik niet tegen kan is dat kietelen, nooit tegen gekund ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Wat nee?" lach ik. "Wil je dat ik soms stop?" Ik kietel verder.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Nee!" Zeg ik weer.
    Wacht dat klopt niet. "Ja!" Zeg ik dan hard lachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Wat krijg ik ervoor?" vraag ik, nog steeds lachend.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Alles, maakt niet uit wat!" Zeg ik dan en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Ik vraag me af wat je te bieden hebt." grinnik ik. Ik stop heel even en kietel dan verder. "Moet wel iets goeds zijn, wil ik stoppen."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik probeer zijn handen van mijn lichaam te halen maar het lukt niet.
    "W-Wat wil je?" Vraag ik. "J-je mag zelf kiezen!" Schreeuw ik van het lachen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waar is DarkSavior?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik lach en rol van Solomon af. "Alles, zei je?" vraag ik. "Maar ik hoef niets hoor, jou horen lachen was al genoeg."


    Your make-up is terrible

    [Bij zijn vader, hij heeft nu geen internet :c hij moet verplicht op zijn verjaardag zijn en mocht zijn laptop niet meenemen en ook niet achter zijn vaders laptop]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik kijk Luca aan als hij van me afrolt.
    "Echt niets?" Vraag ik dan en ga half boven hem hangen.


    [Awh okee.]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 21:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Nee, ik zou niet weten wat." glimlach ik als ik naar hem kijk.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik ga met mijn hand over zijn borstkas, waarna ik onzichtbare rondjes teken.
    "Echt helemaal niets?" Vraag ik nog eens en kijk hem uitdagend-achtig aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik ril kort onder zijn aanraken en ik hoop dat hij het niet merkt. "Hm, ik zou het écht niet weten." grijns ik naar hem.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik merkte het wel!
    "Volgens mij weet je wel wat, maar wil je het niet zeggen." Zeg ik en grijnzend terug en ga iets dichter met mijn gezicht.
    Mijn hand die op zijn borstkas ligt laat ik op en neer gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.