• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kamernummer 15


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik knik en ineens hoor ik een stem achter me. Ik schrik me het apenlazeris en zit gelijk recht.
    "Of Cassie." Zeg ik zacht, ik kijk van Cassie naar Luca en slik een keer.
    Ik zie Luca verontschuldigend naar me kijken en knik een keer.
    "I-Ik ga wel even." Zeg ik waarna ik heel snel opsta, en wegloop. Maar ik laat nog even mijn hand over Luca's been gaan en loop dan de kamer uit.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 22:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Ik kijk Luca afwachtend aan. 'Nou?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kijk weg. "Wat, nou? Jij wilde praten." Mompel ik en ga op de rand van het bed zitten.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 22:18 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Het kan me niet schelen of je weer met je lul dacht zoals je bij mij deed maar je kan dit Damon niet aandoen. Hij vindt je echt leuk Luca, en als je niet of je hem leuk vind vindt moet je niet gaan flikflooien met anderen. Dat is verwarrend voor jou en hem. En als je zeker weet dat je hem niet leuk vindt moet je dat hem ook eerlijk zeggen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik zucht even en kijk haar dan recht aan. "Ik weet het gewoon nog niet, daar blijf ik nu bij." Dan sta ik op en loop ik naar haar toe maar ik blijf aarzelend halverwege de kamer staan. "Wil je niets tegen Damon zeggen?" fluister ik. "Ik probeer het gewoon uit te zoeken, op mijn eigen manier."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    In de woonkamer ga ik op de bank zitten met mijn handen op mijn oren, ik wil niets horen, niets! Ik druk mijn handen strak tegen mijn oren en neurie wat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Dat snap ik wel,' zucht ik. 'Maar ik denk als je er achter wil komen of je Damon wel of niet leuk vind het niet helpt als je anderen gaat zoenen,' ik zwijg even, 'óf dat maakt het juist al wel duidelijk. Want waarom zou je anderen zoenen als je iets voor hem zou voelen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders op. "Dat is gewoon mijn manier." zeg ik. "Zo doe ik het al 100 jaar, tot nu toe gaat het altijd goed." glimlach ik, lichtelijk vals. Ik probeer haar woorden uit mijn hoofd te bannen, ik bepaal toch zelf wel wat ik doe?


    Your make-up is terrible

    Cassie
    En dan zeggen ze dat meisjes moeilijk doen, denk ik bij mezelf. 'Nou, dat werkt nu dus niet meer want ik denk niet dat je al eerder met een jongen hebt gezoend,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    Het neuriën is overgegaan op hard 'lalalala' Omdat ik nog wel wat hoorde.
    \


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Solomon maakt twee." protesteer ik, maar ik hoor gelijk hoe idioot dat klinkt. "Dat is waar, maar zoveel verschil zit er toch niet in." Ik haal mijn schouders op. "Maar dat weet jij vast niet."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik begrijp niet helemaal wat Luca bedoelt. 'Als je bedoelt dat ik nog nooit met een meisje heb gezoend, dan heb je gelijk. Dat heb ik niet gedaan en dat ben ik ook niet van plan.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Helaas." grijns ik. "Maar je was wel van plan Damon te zoenen en dat heb je gedaan." Ik knijp mijn ogen halfdicht als ik haar beschuldigend aankijk. Soms heb ik een hekel aan mijn gehoor, terwijl het toch handig is. "Dus speel niet het heilige boontje hier."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Helaas,' grijnst Luca. 'Viezerik,' bijt ik hem toe. 'Maar je was wel van plan Damon te zoenen en dat heb je gedaan.Dus speel niet het heilige boontje hier,' zegt hij dan. Ik rol even met mijn ogen, 'dat was alleen maar om hem af te leiden zodat hij zou stoppen met kietelen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik ben niet vies!" zeg ik snel. "Dat is volledig normaal." Ik ga snel over op het andere onderwerp. "Jij wilde hem afleiden, ik wil mezelf iets duidelijk maken, makkelijk zat toch? Iedereen heeft wel een excuses."

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 22:47 ]


    Your make-up is terrible