• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kamernummer 15


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Mijn ademhaling versnelt automatisch als ze me in mijn nek kust. Nu hebben mijn handen vrij spel dus laat ik ze over haar hele bovenlichaam glijden, langs de rand van haar broek, over haar rug, langs haar nek, over haar buik. Pas daarna leg ik mijn ene hand voorzichtig op haar borst.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Mijn hartslag versnelt een beetje als ik voel dat zijn handen over mijn hele bovenlichaam glijden en hij uiteindelijk een hand op mijn borst legt. Ik breng mijn lippen naar zijn oor en als ik zachtjes in zijn oorlel heb gebeten breng ik mijn mond weer naar die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik ril als ze in mijn oorlel bijt, als ze daarna haar lippen weer naar die van mij brengt, begin ik haar iets wilder te zoenen. Met mijn vrije hand pak ik de ene kant van haar gezicht vast en met mijn andere hand speel ik met haar tepel.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Een opgewonden gevoel gaat door me heen als hij met mijn tepel speelt. Ik maak me met tegen zin een beetje los van hem en trek vervolgens zijn shirt over zijn hoofd. Ik laat mijn ogen over zijn gespierde buik glijden. 'Veel beter,' fluister ik grijzend waarna ik hem weer begin te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Wat was het leven soms toch goed. Ik trek haar warme lichaam gelijk tegen mijn koude lichaam aan en geniet van de aanraking van haar huid op de mijne. Inderdaad veel beter. Ik zoen haar terug, laat mijn tong met die van haar en haar lippen spelen. Ondertussen laat ik mijn handen naar beneden afzakken, waar ik haar broek openmaak. Ik kan normaal geen twee dingen tegelijk, maar dit wel.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Mijn hartslag versnelt weer een beetje als ik merk dat Luca mijn broek losmaakt. Ik leun op een elleboog en duw mezelf een stukje omhoog zodat ik mijn broek helemaal uit kan dan. Als dat is gelukt is het enige wat ik nog aan heb een string. 'Blij dat je gelijk bent meegegaan?' Fluister ik in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Je weet niet half hoe blij." zeg ik zacht terug terwijl ik glimlach. Ik probeer haar hartslag te negeren en leun achteruit om haar hele lichaam te kunnen zien. En dat was zeker niet mis, wat ik zag. Ik leg mijn hand op haar been en streel met een lichte aanraking omhoog.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als hij zijn hand op mijn been legt en omhoog begint te strelen breng ik mijn handen naar zijn broek die ik vervolgens los maak. Als zijn broek helemaal uit is begin ik een beetje met de rand van zijn onderbroek te spelen en druk ik af en toe een kus op zijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Mijn broek is uit en nu word ik pas écht opgewonden. Ik kus langs haar nek, haar hartslag zoveel mogelijk negerend, naar beneden, over haar borsten heen. Ik pak haar borst weer vast en word nu iets wilder. Ik probeer mezelf wel in de hand te houden, maar het was al zo lang geleden.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als hij van mijn nek naar mijn borsten kust huiver ik lichtjes. Hij pakt mijn borst weer vast en ik merk dat Luva wat wilder wordt. Ik verplaats een van mijn handen van de rand naar zijn onderbroek naar de bobbel in zijn onderbroek en begin hem daar zachtjes te strelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kreun zacht als ze me begint te strelen. Nu word het alleen nog maar moeilijker om mezelf in de hand te houden maar dat wist ik van te voren. Ik moet mezelf eraan helpen herinneren dat ik drink of iets dergelijks voor ik naar Cassie ga. Met mijn andere hand ga ik naar beneden om over haar slipje te strelen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Een kleine kreun ontsnapt mijn lippen als hij over mijn slipje streelt en ik begin hem iets sneller over de bobbel in zijn onderbroek te strelen. Dan druk ik mijn lippen weer tegen die van hem en trek ik Luca nog steviger tegen me aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik geniet ervan hoe ze me aanraakt, hoe haar lichaam tegen die van mij aan drukt. Ik snak bijna wanhopig naar meer en bijt op haar onderlip als ik mijn hand in haar slipje laat glijden en daar begin te strelen. Ik laat haar lip weer los en zoen haar.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Mijn hartslag versnelt weer iets als hij zijn hand in mijn slipje laat glijden en daar begint te strelen. Weer ontsnappen een paar zachte kreunen mijn mond. Als hij me weer begint te zoenen zoen ik gewillig terug en laat ik mijn hand ook zijn onderbroek in glijden.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 14:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik begin te hijgen, gewoon door de opwinding. Ik sluit mijn ogen en geniet van haar aanraking. Ze weet blijkbaar heel goed wat ze doet, alles voelt precies goed. Ik laat mijn vinger voorzichtig in har glijden en pas om dat ik haar geen pijn doe.


    Your make-up is terrible